1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2009

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 25 apr 2009.

?

Wie heeft de beste show gegeven op de E3 van 2009?

  1. Microsoft

    90 stem(men)
    81,8%
  2. Sony

    19 stem(men)
    17,3%
  3. Nintendo

    1 stem(men)
    0,9%
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    normaal zou je hem eind 2011/ begin 2012 vanwege de volgende uitspraken van Robbie Bach (de grote baas van de media divisie van MS) gemaakt op 12-1-2009 in http://www.gamesindustry.biz/articles/microsoft-coy-on-new-xbox-plans.

    Mede door de krediet crisis verwacht ik hem eigenlijk pas eind 2012/begin 2013
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een nieuwe console vind ook niet echt nodig op het moment. Met het invoeren van het nieuwe dashboard kunnen we wel vooruit. Daarnaast verschijnen er nog steeds toptitels die er goed uitzien op de Xbox 360. Ik zit niet echt te wachten op een nieuwe Xbox met verbeterde graphics, enzovoort.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou liever een Kameo 2 zien. Kameo is een erg leuk spel (heb 'm zelf niet, gespeeld bij een vriend + demo). Perfect Dark Zero doet me niet zoveel en dat spel kan vandaag de dag ook geen potten meer breken. Al is het een steengoed spel, het is niet meer speciaal!

    En Peter Jackson op E3. Dat lijkt me stoer! Ik vind het vreemd dat er járen geleden nieuws naar buiten is gekomen dat meneer Jackson een Halo project heeft, maar de gamers er niks meer over horen. Nog een jaar en dat project is gewoon hardstikke dood. Dus E3, zie het nog wel gebeuren!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Eerlijk gezegd vind ik het maar een matige game. Het speelt niet lekker en je bent zo de weg kwijt in die onoverzichtelijke levels. De sfeer valt ook tegen (en de graphics kunnen tegenwoordig totaal niet meer, maar dat terzijde).

    Wacht maar tot het originele Perfect Dark op XBLA komt en ga die proberen. Dan weet je hoe een echte Perfect Dark moet zijn _O_

    Zelf hoop ik op een nieuwe Conker of een Banjo platformer. Ik wil gewoon een vette platformer :)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat zeg ik. ;) Perfect Dark Zero was een matige game, en een vervolg op dat spel maken heeft gewoon geen nut. Al zou het een grote sprong voorwaarts zijn ten opzichte van PDZ, er is geen ruimte voor nog een shooter. Als je wilt schieten speel je Halo, Call of Duty, Gears of War. Kleine kans dat Rare daar met een PDZ2 nog iets aan kan veranderen.
    Toen Perfect Dark uitkwam, waren er net wat minder alternatieven en werkte Rare de formule magistraal uit.
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Okay, bedankt voor de achtergrond info ;) . Ik wist niet van dat interview. Toch lijkt het me dat een opvolger van de Wii niet tot 2012 blijft wachten. Nintendo zal toch ook een keer aan de HD moeten beginnen lijkt me. Ik geloof zeker dat de 360 veel langer support gaat krijgen dan de eerste Xbox maar toch verwacht ik een launch eerder dan 2012.

    Maar goed, die discussie kan ook in een andere thread ;)

    Bioshock 2 ziet er overigens ook erg vet uit! Hopelijk meer over die game op de E3!
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar het zou toch behoorlijk saai worden als alle developers maar geen shooters meer maken omdat Halo, CoD en GoW al uit zijn? :confused:

    Van mij mogen ze het altijd nog een keer proberen :thumbs: Wordt het niks koop ik het toch niet, wordt het een topper: perfect!

    Maar ik wil een oldskool platformer. Met lekker veel kleurtjes.
    En Kameo 2
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is saai. Maar op het moment is er geen ruimte voor nog een shooter, denk ik. Tenzij Rare PDZ2 echt OMGAAF!!WINZORS!! maakt, maar met het oog op deel 1 zie ik dat niet gebeuren. :+
    Noem jij 's één shooter, buiten Halo, CoD en GoW om die nou echt veel gespeeld werd/word.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Komt van psonly

    Mocht het echt zijn vind ik het eigenlijk maar een lelijk ding
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Yeah, right. Fake!

    Ben ik blij dat ik het orginele model heb :) Die is tenminste nog mooi. Dit is gewoon zo fake als wat. In een fabriek gemaakt? Oke, waarom komen daar dan nog mensen handen aan te pas? :p
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik denk niet dat deze fake zijn, maar ik heb zelf weinig verstand van de PS3
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo fake? Omdat er mensen handen opstaan?? Alsof consoles alleen machinaal in elkaar worden gezet |:-

    Ziet er redelijk echt uit (wel lelijk, dat dan weer wel ;) ) . De PS3 vind ik er overigens ook niet uitzien.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Turning Point: Fall of Liberty
    toch? :+

    Ik wil GEEN platformer...ik knap er keer op keer op af. Of het moet een platformer a la Viewtiful Joe zijn.

    PDZ0 vond ik zo slecht dat ik hem zelfs in de releaseweek oid nog heb ingeruild. Kameo, CoD2, Condemned, King Kong en PDZ0 dat waren geloof ik de releastitels.

    CoD2 en Kameo vond ik zelf erg gaaf. Waarvan Kameo eigenlijk alleen met mijn zoon......

    hmmm zit dus nergens echt op te wachten :+
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je weet dat je nu Zero 0 hebt getypt? :+

    Over die PS3Lite: Mja, ziet er wel érg plat uit voor een console, waar zit dan de koeling van dat ding? :confused: Beetje discutabel..
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Sjeikerd :+
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Daarom, hartstikke FAKE. Maargoed, Sony ontkent het ook. En NU al een SlimLine console uitbrengen? Beetje zonde, maar dat zal aan mij liggen denk ik :+

    Overigens ben ik echt ZWAAAAAR benieuwd hoe de E3 gaat lopen dit jaar. Welke games en andere aankondigingen er gaan komen!
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Left 4 Dead.
    Resident Evil 5.

    Maar dat maakt verder toch niks uit hoeveel andere shooters er gespeeld worden? Dat is geen reden voor een developer om geen poging te wagen.

    En over die PS3 Lite: Fake of niet, het is vreselijk lelijk.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Resident Evil 5 is natuurlijk al een gigantische franchise bij jong en oud, Perfect Dark alleen bij oud. :+ Left 4 Dead had ik over het hoofd gezien, maar weet niet of die het net zo goed doet als CoD / Halo / GoW? En daarbij, dan zijn het dus 4 games / series, op hoeveel jaar? ;)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    L4D doet het iets minder, maar echt niet slecht.
    Vergeet btw Battlefield Bad Company niet!
    GTA IV kan je ook zien als een shooter, en die schijnt het ook niet slecht te doen. ;)
    En zo zal ik zeker nog wat vergeten.

    En het maakt verder niks uit hoeveel series in hoeveel jaar succesvol zijn geweest, developers mogen, nee moeten altijd blijven proberen er tussen te komen. :b:
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je mist m'n punt! :mad: Aaaaaaa. :+

    Ik zeg: PDZ = fail. PDZ2 = ook fail.
    Want, qua verkoopcijfers en Xbox Live activiteit:
    Call of Duty = win
    Gears of War = win
    Halo = win
    Left 4 Dead = ook wel win
    Battlefield = beetje win

    En jij denkt dat Rare op magische wijze van PDZ2 een super spel gaat maken? :+ Dat deze games van de troon stoot? Voor langer dan een week? :lol: Haha, van mij mogen ze het proberen hoor, maar spaar je geld en doe er iets beters mee.
     

Deel Deze Pagina