Vette intro voor Zelda. De nieuwe Zelda zal ongetwijfeld weer een goede game worden maar ik vind hem niet zo bijzonder ogen als ik had verwacht. Maybe its just me. De trailer is wel vet. Verwachting iets naar boven bijgesteld. Mario Sport Mix; leuk, simpel en effectief. Wii Party? What the hell... Just Dance 2; lijkt mij Kinect handiger en fijner voor een dansgame. Golden sun: !!!!!!!!!!!!!!one!!!!!eleven!!!!!!one Beetje wennen aan het 3D perspectief, ziet er ook minder Cartoony uit wat zo paste bij Golden Sun was maar het is Golden Sun!!! Golden Eye 2 / 007: Dat zag ik niet aankomen. Graphics aside ziet het er vet uit. Alleen heb ik deel 1 niet gespeeld dus of ik die ooit ga spelen... maar ja das voor me to worry about. Mickey's Epic; ziet er leuk uit. Beetje dom gelul over playstijl matters maar erg leuke game. Kirby's Epic Yarn; CUTE! Ik moet echt een Wii kopen. ^_^ Dragon Quest 9; weinig van gezien, nooit gespeeld. Klinkt wel ok. Metroid M; Goede keuze om iets anders ermee te doen. Erg cool. Nieuwe Donkey Kong; about time. Hmm Wii-time? Damn ook al dit jaar? Nintendo released bijna te veel games zou ik zeggen. Als de 3rd party games het niet doen moet Nintendo het zelf maar doen. Maar ja ze doen het wel goed. 3DS; Veel leuke woorden maar hier moet ik echt filmpjes/footage/reviews van zien of zelf ervaren. Kid Icarus (2); Ha, PU (abo geannuleerd nu) zei altijd al dat die zou komen. Hopelijk niet dit jaar (zie voorgaande comment). Ok paar goede en paar redelijke 3rd party games. Leuke 3DS trailer. Ok Nintendo heeft een geweldig 4e kwartaal. Handsdown betere presentatie dan vorig jaar. En de Microsoft presentatie is echt weggeblazen. Vorig jaar nog de beste en slechtste. Nu nog ff kijken naar de Sony presentatie waar die eindigt.
Wow, dit is toch wel vet nieuws allemaal. Eindelijk weer nieuwe Nintendo games. 3ds ziet er ook gaaf uit.
Mensen, Meer dan de helft van de mensen in die zaal krijgt uiteindelijk toch een review exemplaar van de Nintendo 3DS (rond de release) omdat ze voor een Site/Maandblad werken. Dus ze nu al weggeven is zinloos. Edit: Bij veel games vroeg ik mij af of ze nu voor de Wii of [3]DS waren?, Ben ik de enige of?..
Waarom lullen mensen dat Nintendo heeft gewonnen terwijl Sony nog moet beginnen..waarom lullen ze het uberhaubt.
Alright winnaar E3 without a doubt, PS3 moet nog komen maar daar verwacht ik een een Knex achtige presentatie als dat van Microsoft. Microsoft hoogte punt: Metal Gear Rising, voor de rest kon niks me echt boeien. Of waarvan ik zei dit moet ik hebben! Maar bij Nintendo was het gewoon de hele line up dat me aansprak, Zelda, Epic Mickey, nieuwe Golden Sun, Kid Icarus, Kirby. En nog een hoop waarvan ik zei WOW. Nu weet ik weer waarom ik een Wii heb. Het beste vind dit al geen enkele Wii Sport/Fit/Whatever game. Op Wii Party waarvan ik er voor kies die te negeren. En het enige wat ik bij de N3DS dacht was wanneer kan ik het kopen? Kortom Nintendo goed gedaan!
Ligt er allemaal maar aan waar je voorkeuren liggen. @ Juunanagou, weet je nu eindelijk waarvoor je een Wii hebt? Gosh, hoe lang is ie al uit?
En met straks bedoel ik dus: Tegen de tijd dat de 3DS uitkomt. Edit: heb mijn eerdere post even aangepast.
Ik vind dat soort uitspraken gewoon kansloos. Verder geloof ik het pas allemaal als ik die 3DS zelf in m'n handen heb.
OK mensen, vooraf een excuus. Ik laat me even helemaal gaan, dat mag wel en keer. Hooooooooooooooly shite! F*ck MS!!! Wat MS nalaat te doen, maakt Nintendo helemaal goed. Wat een line-up aan games *drool* Zo hoor je een conferentie te geven. Problemen met Zelda daargelaten, het zij ze vergeven. Beetje A Link to The past stijltje als je het mij vraagt. De 3DS Games Zelda Golden Sun Kirby Metroid Epic Mickey Donkey Kong Country Returns Kid Icarus Star Fox Mario Metal Gear Resident Evil etc etc Man, vanaf vandaag laat ik sinds lange tijd weer mijn Nintendofanboyism gaan. En ik ben er trots op Ik wens iedereen veel plezier met Kinect Ik weet weer waar gamen om draait. Thx Nintendo!