Zou ik ook wel kunnen gebruiken. Ico en SotC nooit gespeeld, dus ik heb nog geen goed beeld over wat soort game het is. Laat me niet juist nu in de steek!
voetbal? Duuuude je bent een gamer Ben erg benieuwd naar Sony Heb een geldprobleem als ze met een vette psp2 en als move gaaf blijkt te zijn 3ds, psp2, move.........
Ico en SotC gaan in bundelvorm verschijnen, die ze waarschijnlijk ook gaan aankondigen. Sony heeft nog genoeg kansen om de beste te worden, maar ik verwacht dat het teveel op de Move gefocust gaat worden.
PSP2... Bijna vergeten ja. Zou awesome zijn als ze die aankondigen. Ben benieuwd of ik me dan wel er toe kan aanzetten om die bundel te spelen.
Ik kan wel multy tasken denk ik, teminste als niemand naar mij toe komt om voetbal te kijken of ik naar iemand toe ga Zeer zeker, maar heb er wel geld op gezet
Net thuis uit mn werk, wat een kut dag. Nintendo moeten missen, maar de samenvatting ziet er goed uit! Dank daarvoor! FF snel trailers kijken!
Jij zet jezelf er niet een toe aan om Super Mario Galaxy (2) te kopen en spelen, en die is zo awesome.
Strategisch gezien moeten ze wel. De psp loopt nu misschien iets beter maar dat is jaren anders geweest. Daarnaast is de GO een compleet fiasco. Met de nieuwe DS kunnen we het, vrees ik, helemaal wel shaken in de handheld markt.
K hoorde net shit van xbox live free Of heb ik het verkeerd verstaan? Komt van ign,e3 daily fix volgens mij heb k het verkeerd verstaan kan iemand dit confirmen?
Hitman 5 , KH3 en Batman AA 2 kun je sowieso wel vergeten denk ik hoor. Zou super verbaasd zijn als die er zijn. SR3 is wel te verwachten, vooral om dat THQ dit zelf gezegd heeft. Het zal allemaal wel na Sony komen i guess dan.
Die collectie zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan 1 van de Galaxy games. + de collectie trophies om me te motiveren om verder te gaan.