1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ergens denk ik dat het 'gewoon' om de Xbox 360 Slim gaat, maar aan de andere kant... Om dat nou een grotere aankondiging dan Natal te nomen...

Laatst bewerkt: 11 jun 2010
  2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    een stille Xbox :cool:

Ik ben nogal een miereneuker........

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Een nieuwe console kan je wel vergeten. Dat is totaal nutteloos op dit moment. De PS3 is er pas sinds 2007 en Sony wil dat die 10 jaar meegaat. Zou best kunnen, de PS2 heeft ruim 7 jaar gehad voordat de nieuwe kwam. De enige reden dat de 360 zo snel kwam, was omdat ze veel eerder dan Sony op de markt wilden komen. Ik sta ook helemaal niet te springen om een nieuwe console, want die zou amper krachtiger zijn dan de 360 en PS3.

Bij een grote aankondiging denk ik eerder aan een veelgeprezen ontwikkelaar die overgenomen is ofzo, of een 360 Slim (zonder stofzuigergeluid). Super Mario Galaxy 2 op de Xbox :+ Maar misschien iets van Blizzard, ik geloof dat die ook wel consoleplannen hadden. Misschien Diablo 3 op de 360?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nieuwe console is een xbox 360 slim .. geen nieuwe next gen console ... voor MS is Natal een nieuwe release

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is al op de markt hoor, het heet "pc" ;).

Mijn gok is ook een re-launch van de 360, al dan niet in een kleinere versie en/of met Natal ingebouwd. MS heeft altijd al gezegd dat de de launch van Natal als een herlancering van de 360 zien.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    :)
    Zou het op zich wel een goed idee vinden eigenlijk voor eventueel een grotere HDD en/of ingebouwde Wireless adapter te kunnen kiezen, maar zodra ze belangrijke hardware componenten als de grafische kaart niet meer universeel houden gaat het hele console concept toch verloren van 'alles even vlot/mooi speelbaar'..

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Engadget

Hopelijk heeft Sony nog wat meer in petto voor hun E3 show dan enkel een nieuwe PS3 met grotere HDD. Uncharted 3 of andere onaangekondigde sequels op bestaande ip's telt ook niet mee en die Move troep ook niet :+.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil geen ingebouwde Natal, dan moet mn xbox onder mn tv staan.

Ik wil een webbrowser kunnen openen vanuit het dashboard en dan tegen Natal kunnen schreeuwen welke website hij moet openen en dan met handgebaren scrollen en klikken :D

9. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok:
    'Relaunch' van de Xbox 360:
    - Nieuwe slim versie, kleiner, stiller en nog wat dingen
    - Restyling, inclusief de hoesjes enzo

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jep, dat wil ik ook. Daarnaast wil ik fatsoenlijk MSN, gewoon in Live Messenger stijl, te openen via de Guide. Ook wil ik mijn Twitter kunnen openen in de Guide, via het Dashboard heb je er echt geen reet aan.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Xbw.nl frontpage staat

Maar ben ik blind of kijk ik er gewoon over heen of klopt het artikel voor geen meter? Want ik zie ze nergens staan op de kaart: Klik

Want Tecmo heeft alleen Quantum Theorie.
    En EA heeft ME3 en DA2 ook niet gemeld.

En aangezien er geen apparte stands zie staan voor Team Ninja of Bioware. Vraag ik me af hoe ze erbij komen. :+

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zie Dulle's post! :+

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ohw. Vals alarm dus als ik zijn edit lees.

En aangezien ze ook al weg zijn gehaalt. Lijkt me de kans nog kleiner. :cool:

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Oh misschien toch interne wifi adapter?

15. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop echt dat die man gelijk heeft net zoals 'halo reach'

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Maar wat als nu een 360 Slim zonder wifi wil kopen? MS geeft me gewoon geen keus, schandalig! :+

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    wtf moeten we hier nu mee 8) tenzij ze er betere hardware in gooien (al is het maar voor om het tergend trage in-game menu een beetje gangbaarder te maken) en meer USB ports maken ofzo heb je er ook niks aan.

Mja deze xbox zal binnenkort wel weer de geest geven, dan is de normale waarschijnlijk een stuk goedkoper met de Slim om de hoek :+

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Betere hardware? Dat is nog nooit gebeurd, met uitzondering van de 64DD en het Expansion Pack, beide voor de N64. De 64DD was een gigantische flop dat nooit buiten Japan is geraakt en het expanion pack kreeg je bij iedere game die zonder niet werkte (heb er nog wel een paar liggen :+) en bovendien was dat stukje hardware al vanaf begin af aan gepland.

Maar consoles zijn er normaal niet voorzien op zo'n uitbreidingen en een refresh met performantere interne hardware op een console is gewoon not done.

Bron: PS EU twitter
    Wil Sony nou expres een kut show hebben met de E3? 8) Of ze kondigen nu alle PS3 dingen aan afgezien van Move en spenderen ze de rest van de show aan de nieuwe PSP met zijn (bijna) current-gen graphics :p.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe NFS
    Foutje dat ze dit erin hebben gelaten of een bewuste hint?

Nu hebben ze iig de countdown van Criterion verpest. :+
    http://www.criteriongames.com/
    Niet dat het heel verrassend zou zijn geweest, maar toch.

Hier de gehele E3 special van GT

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bijna! :+

Deel Deze Pagina