Mooie foto's Hoewel ik eigenlijk nauwelijks/niet meer game wil ik dit toch graag volgen. Kan het waarschijnlijk niet live kijken. Dan is de sfeer wel een stuk minder.
19:30 dus, half uurtje kijken en dan maar overschakelen naar voetbal. Geen gespam van mij dit keer dus, of ze moeten met Hitman 5 komen.
zie startpost: Hoe laat? Microsoft - 14 juni / 19:30 - 21:30 Nintendo - 15 juni / 18:00 - 20:00 Sony - 15 juni / 20:00 - 22:00 ~ Overige Persconferenties: EA - 14 juni / 23:00 - 24:00 Ubisoft - 15 juni / 02:00 - 03:00 uur
Dit zijn de US tijden. Ik zou het kunnen waarderen als iemand even controleert of ik het goed heb omgezet naar de NL tijden. Ik blijf een ramp met die tijdszones. Er is trouwens wel gelijk een verschil wat me nu toevallig opvalt ! Dit was de tijd die er eerst stond voor de MS conferentie: Microsoft persconferentie een half uur vervroegt?
Echte bikkels bekijken het WK én de E3. Heerlijke week wordt dit. \o/ thnx. Vond het al vreemd dat het zo direct na de persconferentie van Nintendo zou zijn. Ik heb die van MS ook maar een half uurtje vervroegd. Beter te vroeg aanwezig zijn dan te laat. Zou zou ie dus moeten kloppen Hoe laat? Microsoft - 14 juni / 19:00 - 21:00 Nintendo - 15 juni / 18:00 - 20:00 Sony - 15 juni / 21:00 - 23:00 ~ Overige Persconferenties: EA - 14 juni / 23:00 - 24:00 Ubisoft - 15 juni / 02:00 - 03:00 uur
Had die niet vertraging vorig jaar? Dat het morgen al is Damn, wist het geen eens! Naja laat maar komen, wel zin aan
Ik vrees dat ik hem niet live kan volgen... morgen vergadering... Maar ik denk dat ik dan een HD versie ga downloaden
Iemand enig idee wat RARE gaat aankondigen? Op hun site hebben ze al een tijd de countdown http://www.rare.co.uk/ Ben eigenlijk wel benieuwd, hoop stiekem op een nieuwe Banjo, denk niet dat ze ooit nog een goede FPS als GoldenEye/PD kunnen neerzetten aangezien wat gasten die daaraan mee hebben gewerkt naar FreeRadical/Crytek UK zijn gegaan en de laatste PD echt harde faal was. Als het maar get Viva Pinata is
super! werkte gamespot goed? Dat word checken op mijn ps3, dus gewoon op tv echter er staat me bij dat die vorig jaar er steeds uitlag? iemand nog andere sites?
Viva Piñata is super! Smakeloos figuur. Maar ik ben bang dat het iets casuals voor Natal gaat worden. Fitness samen met je Avatar bv Maar als er 1 ding is waar ik al een paar jaar op hoop van Rare, dan is het een Kameo 2. Wat ook wel niet zal komen. (schijnt een tijd terug gecanceld te zijn) Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar de gehele persconferentie via GS heb bekeken. Misschien dat mensen eerst wat problemen hadden om erin te komen, maar toen het eenmaal werkte geen enkel probleem gehad. Dit zijn de sites die ik op dit moment in de startpost heb staan (en die ik morgen rond 19:00 allemaal tegelijk open zal hebben staan. ) : Xbox.com Gamespot IGN Gametrailers 1Up