1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Maar als iemand mij vraagt waarom ik die _O__O_ geef onderbouw ik het gewoon.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel een beetje waar maar aan andere kant sta ik wel te kijken hoe ENORM enthousiast jij kan worden van elke franchise reboot die Nintendo aankondigt.

Kan er echt niet bij met m'n verstand. Maar goed, dat zei ik gister ook al , ik hoor denk ik niet meer tot de doelgroep.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die ga ik ook kopen, maar die heeft toch ook veel van deze gebreken nog ;) Beide hebben gewoon hun beste tijd gehad.

Paar dozijn is natuurlijk overdreven, maar 4 extra knoppen zullen niet misstaan denk ik zo. Veel spellen zijn toch nog gebonden aan het aantal knoppen, dus echt diepgang zullen we nooit krijgen qua gameplay omdat we de meeste knoppen al gebruiken om normaal het spel te kunnen spelen.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Vraag is veranderd, ipv show staat er nu pc.

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop wel dat ze die nieuwe xbox + Kinect + game brengen, want dan kan ik nog wel overwegen om het te kopen, of kinect + game niet te duur is ook wel te doen.
    Alleen, hoe ga je je oude hdd meenemen, want die past niet in de nieuwe.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ja, maar datzelfde kun je zeggen van elke Halo of Gears Of War reboot, en daar hoor ik niemand over zeuren.
    Punt is gewoon dat Nintendo (1st/2nd party) gewoon games maakt van de hoogste kwaliteit.

Daarnaast moest ik voornamelijk om een aantal van die punten lachen omdat ze totaal niet realistisch zijn.

-Zo is de controller gewoon goed en komen er de komende jaren juist minder knoppen op zo'n ding.

-7.1 verwachten is ook een beetje raar, want dat is iets wat niet echt populair is op dit moment.

-Zelfde met 3D, volgend jaar zal 95% van de mensen nog steeds geen 3D-tv hebben en het jaar erna nog steeds het grootste deel niet.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    met een USb stick ;)!

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Reactie Dr0kz
    dit word toch opgelost door meerdere schijfjes te gebruiken(Star Ocean en ODST)
    True
    waar zou je meer knoppen kwijtwillen dan?
    Klopt
    7.1 is nog niet rendabel(er zijn te weinig mensen die al zo'n opstelling hebben)
    Wireless mic?
    telefoon met browser kopen?
    Xbox heeft geen agenda
    is idd jmrr(maar daar ga ik dus NIET een nieuwe console voor kopen8))
    punt 4 al weer vergeten?
    De xbox lijd onder wat hij allemaal kan, maar dit is wel een punt
    betwijfel ik, het levert namelijk ook een hoop op via MSP
    dan wacht je daar toch nog 5 jaar mee? ;)

Vijf jaar is misschien wat lang, maar veel van je punten zijn gewoon kul.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    weet je wel HOE RELAXED het is dat die headset gewoon aan je controller zit? Geen aparte lader, werkt altijd prima, nooit kwijt etc etc etc etc.....

Die bluetooth meuk is echt matig tov de 360 oplossing. Maar goed dit is meer voor het versus topic ;0

10. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    wat een slechte besturing die heavy rain filmpje ik zie echt geen ene verschil met wii hoor het is gewoon hetzelfde :mad:

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De kwaliteit van de spellen staat buiten kijf. Het design en de styling en afwerking is altijd 10/10 maar los van misschien Metroid word ik er niet meer enthousiast van.

Eigenlijk verwacht ik gewoon meer van Nintendo. Alle spellen die nu onder luid gejuich een reboot krijgen waren vroeger stuk voor stuk innovatieve games.

Metroid, Kid Icarus, Donkey Kong, allemaal voegden ze wat toe OF op technisch gebied OF op gameplay gebied maar ze brachten destijds wat nieuws. En nu brengen ze nog steeds de kwaliteit en de leuke gameplay maar ze zijn niet meer cutting-edge en dat waren ze tot de Wii wel.

vind ik gewoon jammer

Ik mis de tijd waarin de console van Nintendo DE console was die je moest hebben omdat je anders geen Super Metroid/ Castlevania/ F-Zero /Mario Kart kon spelen.

Gekke is inderdaad dat ik nog wel warm kan lopen voor de zoveelste Halo sequel. Ik kan ook niet echt verklaren waarom dat is.

12. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog meer verwachten van Nintendo? Is dat niet een beetje teveel gevraagd? Mijn hersenen kunnen deze overload aan nieuwe info en vooruitzichten nauwelijks bevatten zovet dat het is. De mogelijkheden zijn legio.

Nintendo doet mijn inziens precies waar heel veel gamers al jaren naar verlangen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik bedoel niet meer qua games voor de Wii, ik bedoel dat ik meer van ze verwacht dan de Wii :+

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    En nu genoeg gezeik, heb er nu alweer spijt van :p

15. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Drokz, nu ga je door ook ;)

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    @Dr0kz: De technologie is er inderdaad, maar die technologie verschilt niet hard genoeg om nu al een nieuwe console uit te brengen. Als je de hardware er van nu insteekt en op 1080p laat werken dan gaat het grafisch maar allemaal lichtjes beter zijn, zelfs op 720p zal het verschil niet al te groot zijn.

Bovendien moeten ze eerst wat winst maken op de huidige console voor dat ze een nieuwe releasen.

Maar als je per sé iets wil dat aan je eisen voldoet, dan raad ik je aan een deftige pc te kopen of je huidige pc te upgraden. Kan je binnen x aantal jaar je pc een upgrade geven als je teveel karteltjes naar je zin ziet.

17. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Met Dolby Pro Logic IIx of DTS Neo:6 kan je 5.1 uitbreiden naar 6.1 of 7.1. Zal misschien niet helemaal hetzelfde klinken als 7 discrete kanalen, maar een prima alternatief. Sowieso zijn er volgens mij maar héél weinig games die echt 7.1 ondersteunen. Blu-ray films kom je het wel veel tegen. Heb zelf een 7.1 setup omdat ik er de ruimte voor heb, maar om nou te zeggen dat je iets mist t.o.v. 5.1? Nee, dat valt imo echt reuze mee.

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Denk wel dat games momenteel aan de (grafische) top zitten hoor voor de consoles. :+ Denk niet dat het veel beter nog wordt dan GT5/UC2/GoW3/Crysis 2.
    Hopelijk hebben de de next gen super mooie graphics (zoals in cinamatics, of iig in de buurt) + heel veel kracht, zodat we zieken omgevingen kunnen zien.. :)

19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een game als Little Big Planet op de Xbox 360 waarbij de gebruiker zelf de vrijheid heeft om eigen levels te maken en die met andere te delen?
    Of een Mod Nation Racers?

Nee, Dus ja wellicht is MicroSoft te streng in het toelaten van nieuwe content en user generated content.

Conclusie: Voor zover wij het kunnen beoordelen is de Playstation 3 het meest open platform.

20. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf de stelling aan te gaan dat MS niet te streng is, maar te arrogant.

Deel Deze Pagina