Dient dit ook als algemeen E3 topic? Zoja dan wil ik ff kwijt dat het VRESELIJK is dat ze Half Life ep 3 & Oblivion 5 niet aangekondigd hebben!!
Mja, wel jammer, maar van beide wisten we al dat dit niet ging gebeuren. Ik baal er meer van dat Mirrors Edge 2 weer niet is aangekondigd. Die had tenminste nog een kans om aangekondigd te worden. @Lukky NL: Ik mag toch hopen van niet.
Ik volg de E3 niet op de voet, maar zijn en nog company's die nog steeds een suprise op stapel hebben staan? Of is alles al bekend gemaakt nu?
Er zullen hier en daar nog wel wat arcade games worden onthuld maar ik zou niet meer rekenen op een grote titel of verassing.
Toen de plattegronden waren "gelekt" was ik helemaal hyped dat Dead or Alive 5 zou komen. Blijkt het dus weer allemaal gelul te zijn geweest. Echt balen weer. Zoals het er nu voor staat breng ik het komende jaar veel geld naar Nintendo. Misschien niet allemaal even vernieuwend, maar wel leuke franchises die nieuw leven worden ingeblazen.
en hier is het probleem van Kinect te lezen. http://kotaku.com/5565079/my-two-favorite-xbox-kinect-experiences-so-far Sure het is echt een VETTE nieuwe techniek. Knapper dan de move en misschien wel on par met de 3DS echter de toevoeging is minimaal voor gamers. Bovenstaande link staat op Kotaku nou niet echt een site voor de casual gamer en wat waren zijn favo momenten: - het opmeten van je lichaam in fitnessspel - een party game racespel waar je geeneens zelf kan gassen/remmen Het onderstreept alleen maar mijn vermoeden, Kinect en 'echte' games gaan lastig samen. Ik was eerst razendenthousiast over Natal maar besef nu dat dat meer vanwege de techniek was dan vanwege de gametoepassingen. edit: check dit je ziet gewoon een beetje van het 3D effect! (vooral op 44 sec) [yt]5D92S9unF88[/yt]