Dan nog vraag ik me af hoe ze dat willen gaan doen, een goede thumbstick moet toch wel een centimeter uitsteken lijkt mij.
Nintendo kennende hebben ze daar alleen goed overna gedacht om het lekker werkend te maken voor 12jarige japanners met poppenhandjes Ik moet mn handen nu al in rare bochten wringen om uberhaupt de shoulderbuttons van de DS te raken
Helemaal vergeten, dat spel ook nooit gespeeld. Alleen Donkey Kong Country 1 en 2 op Nintendo 64 / Gameboy Color.
Het is vandaag Nintendo geruchtendag: Enorm grote veranderingen als dit waar is. Eerste dikgedrukte punt: Tweede dikgedrukte punt: hmmmm.
Eerste dikgedrukte punt: Tweede dikgedrukte punt: Kom maar op met die moeilijker moeilijkheidgraad. Dit vind ik dan weeral wat minder.
Is inderdaad erg on-Nintendo maar persoonlijk vond ik TTP poepsimpel en ik verwacht eigenlijk dat deze Zelda nog simpeler gaat zijn. Tenzij ze natuurlijk moeilijkheidsgraden gaan gebruiken.
Het is soms toch ongelofelijk hoe lui mensen kunnen zijn Spoiler droplul @Lijpe Mocro: Hier is gelijk de trailer voor het geval je die nog niet gezien had: [GT]101130[/GT] Wie gaat trouwens kijken en tegelijk op XBW spammen? Ik vind het altijd leuk om dat terug te lezen, maar doe er zelf niet aan mee. Live stream op fullscreen, en genieten maar.