1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kijk ook denk ik alles, wie weet heeft nintendo wat interessants voor mij in de aanbieding :)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat ME2 op een van de persconferenties van de grote 3 wordt geshowd. :eek:

Hoop doet leven zullen we maar zeggen. :+ Zou iig wel beter zijn dan bv Tony Hawk Ride wat ze vorig jaar als een third party game op de conferentie hadden.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Maar wat is het nou, is de E3 morgen al open voor de pers of toch vanaf overmorgen pas en is er alleen morgen een dinges van Microsoft en van EA.

HITMAN5HITMAN5HITMAN5STERF. :mad:

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dinsdag begint de E3 pas echt, maar morgen heeft MS alvast zijn persconferentie (en vandaag vannacht dat Natal even met Cirque de Soleil :mad:)

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik ga denk ik wel kijken en spammen net als vorig jaar. Daardoor heb ik nu ook 1 post per dag gehaald 8).

Ik ga nu voor de 2 post per dag. :p

Alleen ik weet nog niet hoe laat ik thuis ben van the Netherlands!

6. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet werken :mad:

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zin in! Morgen misschien X360 conf live kijken. Ben erg benieuwd over de E3. Hopelijk vette gameplay van Crysis, Fallout, Reach, Gears, Brink etc etc. En natuurlijk nog vette annouchments.
    Ik hoop zooooooooooooo hard op TES V. Dit is sowieso 1 van de meest anticapted games die er is.
    Ik hoop ook nog op een prijsdrop voor de PS3 (doubt it), misschien dat ik die dan koop.

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop morgen bij EA echt mooie beelden van EA MMA , ze schijnen ook met een "BIG" annoucement te komen betreft die game , dus daar ben ik heel erg benieuwd naar morgen.
    Voor de rest ga ik zeker MS morgen checken en dinsdag ook zeker Sony , alhoewel volgens mij Sony al heel veel heeft gelekt naar de E3 toe.

Ik hoop trouwens wel nog dat MS nog wat troeven achter de hand heeft , net zoals toen met Forza 3 , die ook toen binnen een paar maanden uitkwam.

Wat als er alleen Wave meuk en shit aangekodigd gaan worden, dan ben ik zwaar terleurgesteld !

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    In de startpost staat 19:00 van Microsoft. Dus wat is het nou, Hoop liever op 18:30 :+ of anders 19:00.

Want om 20:30 is wel voetbal natuurlijk.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Auch! :9

Niet naar mij kijken :cool:

EDIT:
    helemaal geen diablo fans hier ??

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Natal = Kinetic

Dit is de nieuwe Xbox

[viddler]http://www.viddler.com/simple_on_site/60149f26[/viddler]
    * 250 GB HD intern
    * Wifi Intern

MS gaat zo beginnen met hun Show voor kinetic
    [yt]zxULCKUBfMI[/yt]

Nicoledeon en MTV zijn de enige die vandaag mogen filmen (geen foto's, geen telefoons, geen camera's)

Wel slim van ms om cirque te gebruiken, als de avatars zo kunnen bewegen dan ben ik overtuigd

Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een fail :emo:

naam: fail
    spellen: mega fail

Ik zie:

Wii sports, Wii sports resorts, Wii Dance en Nintendogs....

dit had de Wii al, vier jaar geleden. Dit gaat toch niet werken?

Move van Sony heeft tenminste nog: RE5, Socom, flower etc.....

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik wacht de persconferentie even af. Op zich ben ik wel geintresseerd. Ik heb geen Wii. ;) Daarnaast ben ik benieuwd hoe deze games zonder controller spelen.

Ik verwacht dat MS tijdens de pers release de Hard Core games bekend gaat maken.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop het, want dit is (vanuit mijn optiek) gezichtsverlies tot de max. Die spellen zijn praktisch een 1 op 1 kopie!

Ben benieuwd hoe een Star Wars game met lightsabers gaat werken. Je kan immers door elkaar lightsaber heen slaan. Daarnaast lijkt het mij maar vreemd zonder een vorm van feedback.

15. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een website heeft die de Microsoft persconferentie live gaan uitzenden?

Voortaan eerst goed de OP lezen...

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kotaku:

Following tonight's Cirque du Soleil performance in Los Angeles, Microsoft gave us a first look at many of Kinect's first titles, most of which we'd never seen before.

Most promising may well be a Star Wars game, developed by Microsoft and Lucasarts, that features controller-free lightsaber duels, complete with force powers like "force push".

Kinect Sports, the most obvious clone of a Wii title, includes beach volleyball (which has Xbox Live multiplayer), bowling, hurdles, javelin and soccer.

Kinectamals, meanwhile, is looking a lot like the cross between EyePet and Nintendogs you already think it is, as we were shown a girl training her pet tiger, as well as directly interacting with it through things like being able to pet the kitty.

MTV's dance game is...a dance game, which in keeping with the Rock Band series' legacy is built upon the basics of dance and timing instead of simply waving your arms around. Though you will also be waving your arms around.

Also shown off was a video chat service, called...Video Chat, which uses the Natal camera to let you chat with other Xbox 360 users.

Perhaps the most interesting thing we saw all night, however, was the gesture-based control system for the Xbox 360's dashboard that Kinect allows. Your hand can move an on-screen cursor around (Kinect able to track your own hand's movements), while menus can also be traversed doing things like swiping your hands.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kinect? WTF is dat voor naam :emo: :emo: :emo:

Wat een grote berg faal verder zeg, moest sommige dingen gewoon twee keer lezen omdat ik het gewoon niet kon geloven.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    connect + kinetisch. Vet hip toch?! Toch......

hij is wel mooi klein trouwens

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Sluit ik m'n Kinect op m'n Microft gamsole aan om zonder conoller vidames te spelen!... :emo:

Ze hadden gewoon Natal moeten houden, dit klinkt echt heel fout zo.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kinect(ic) is een stuk kleiner dan dat ik had verwacht

Deel Deze Pagina