Juist... Sinds MK3 hebben geen vertrouwen meer in de franchise. 2 blijft gewoon nog steeds mn favoriet. Maar goed smaken verschillen. Je ziet wel dat ze weer terugwillen naar de deel 2 stijl. Maar ik durf niet te hopen op een goede game. Die film teaser was dan weer wel vet.
Heeft er iemand nog een beter Konami filmpje wat wat van alles heeft of alles? (de presentaties zelf)
Nope, 3 vond ik niet vet. Ik hield niet van dat rennen, brutalities en combo's. Ook het character-roster vond ik de verkeerde kant op gaan. Sfeer in 1 en 2 vond ik stukken vetter.
Volgens mij was er geen... Je kan ook op Google Nieuws zoeken naar Bethesda, helemaal niks zinnings komt er uit.
Hm, Fallout: New Vegas was al op de beursvloer, dus lijkt me stug dat Bethesda nog een aparte persconferentie gaat geven (als ze dat al van plan waren). Daar zouden ze een grote verrassing kunnen aankondigen. Het lijkt me stug dat ze alleen een nieuwtje de deur uit doen... over een persconferentie op E3 kan ik echter niets vinden. Was iets van Hunted: The Demon's Forge misschien de grote verrassing?
Komt er niet, toch niet op de E3. Bron: XCast Online Dat is tenminste als de update van die site waar is .