1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er weer ouderwets vet uit. Doet me erg denken aan deel 2. Lekker bruut weer.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    omg....kan je nou echt NIET zitten met Kinect? :eek:

http://kotaku.com/5565777/xbox-kinect-does-not-play-well-with-couch-potatoes?skyline=true&s=i

http://www.thinkdigit.com/Gaming/Microsofts-Kinect-might-not-work-while-sitting_4847.html

al zeggen ze van wel:

http://uk.xbox360.ign.com/articles/109/1099746p1.html

maar toch opvallend, de journalist van Kotaku MOCHT geeneens zitten

edit: volgens Kotaku DE Kinect game van de beurs

http://kotaku.com/5566468/the-best-game-for-kinect-game-could-be-the-most-important-game-of-e3

en je nu maar afvragen waarom de meeste xbw-ers Kinect niks vinden :+

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Menu's etc kan je wel met kinetic besturen. Ik vermoed racen ook maar ander games niet. Men moet nog wat tweaken

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat kan vooralsnog dus ook niet ;)

maaruh wat tweaken? Kinect leest 19 gewrichten uit maar als je knieen in je navel zitten......

ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan fixen

5. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal Kinect de Virtual Boy worden van deze generatie? Ik ben altijd redelijk te porren voor nieuwe dingen, maar hier zie ik echt geen heil in.

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Moet toch te calibreren zijn.
    Ik lig meestal op de bank te zappen maar dan zouden alleen de arm gewrichten er toe doen.. prima toch, maargoed gelukkig niet ons probleem maar die van MS.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat ding heeft echter je hele lijf nodig om te zien dat die gewrichten je armgewrichten zijn ;)

ben benieuwd iig

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nou, vond de E3 behoorlijk tegenvallen al verwachte ik misschien iets te veel. Behalve Nintendo dan, die kwamen gewoon met veel goede en nieuwe dingen. Microsoft stelde ongelofelijk teleur en Sony, tja was wel oke maar niet meer dan dat. Sony heeft alweer een aantal mooie exclusives staan voor 2011 terwijl MS volgens mij alleen nog GoW3 heeft. Het gaat steeds minder met de 360, ook amper echt toffe shit op Marketplace terwijl je vroeger werd volgegooid met demo's en gratis dingen.

Iemand een idee waarom FF13 Versus er niet was? Dan maar op de GamesCom of Tokyo Game Show.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er waren iig 46 filmpjes te downloaden, ik was best tevreden

- Reach
    - Gears 3
    - Fable III (trailer op mp was erg gaaf)
    - ME3 (??)

kan je er meer noemen voor de ps3?

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Reach en Fable 3 zijn 2010. Fable 2 was brak en 3 ziet er ook niet boeiend uit, Halo is ook niet tof meer. Mass Effect 3 duurt nog wel even lijkt mij, al vond ik ME2 beter dan alles wat er is op de PS3. Gears 3 zal dan wel weer geniaal worden, maar word er niet echt warm meer van. Epische gevoel is daar al van af en voelt nu gewoon aan als verplichte aankoop die ik koop wanneer hij er is, niks meer en niks minder.

Gratis trailers via Marketplace kan me serieus geen reet boeien, check alles op de PC. En als dat alles is wat je gratis krijgt dan vind ik dat wel lame. Vroeger kreeg je themes, gamerpics en een zooi demo's. Niet eens een gratis avatar shirt ofzo, niet dat ik het nodig heb maar er was gewoon niks. Plus dat die gare Natal mij een zure nasmaak geeft waarbij ik het gevoel krijg ze eigenlijk alleen daar mee bezig zijn.

Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben alles behalve onder de indruk van Gears 3. Het lijkt erop dat de franchise op z'n retour is. Cliff B. houdt zelfs een slag om de arm door te zeggen ie Gears 2 niet zo had moeten hypen. Zegt meer dan genoeg imho. Hij dekt zich nu al in. Ik ga hem waarschijnlijk wel halen, maar dat uit het budget-rek.

Reach: vond de beta leuk, maar niet meer dan dat. Same old, same old. En we weten bij voorbaat al hoe de game afloopt. Zwanenzang van Bungie? Of maken ze het zich er gemakkelijk van af? Ik denk het eerste, want toewijding hebben ze wel. Tijd zal het leren.

Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  12. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk kunnen een aantal dingen wel werken als je zit, maar het zal nog te onbetrouwbaar zjin terwijl als je staat alles wel werkt. of zo.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vraag me af wanneer ze de footage van Metal Gear Solid: Rising op de Marketplace zetten. Tot zover niets.. Een picturepack zou ook wel tof zijn, en waar zijn alle demo's?!

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond de hele voorstelling van kinect toch bizar. Soms beweegt het personage in de game sneller dan de speler, what the? Zoals met star wars zoveel het geval was. Terwijl ze gezegd hebben dat er nog een second vertraging op zit, maar daar wordt aan gewerkt. Wel in mijn ogen ging het realtime mee, en soms was het zelfs zo, dat de games sneller dan de gamer was. Stel me toch vragen of het echt was allemaal?
    Ook met racegames,... Hoe kan je gas geven, remmen, noem maar op. Ik vond het echt niet duidelijk...

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]700825[/gt]

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Rare jongens, die Japanners :lol:

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Werkende stream gezocht (met licht aan (stomme GT4)) van Konami! :'-(

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Het is misschien niet helemaal onterecht, maar ik vind de kritiek op Microsoft wel fors hoor.
    Dat komt natuurlijk omdat het geheim van de xbox slim net voor de E3 bekend werd, maar vergeet niet dat dit een grote stap voorwaarts kan betekenen!

Stel je voor dat RROD tot het verleden gaan behoren, deze wishperquiet gaat worden en ook nog s een interne WIFI heeft. De losse WIFI N kost gewoon €70 hoor!

Tja, voor ons gamers zijn die Wii-games icm Kinect helemaal niks natuurlijk, maar die game met die dieren en het streetdance is voor de kids natuurlijk geweldig.
    Wij hopen natuurlijk op een headtracking en het is vreemd dat Microsoft dàt nog niet voor elkaar heeft weten te brengen of er niet eens aan hebben gedacht.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zie je sowieso amper nog met nieuwe consoles.

En ik denk dat iedereen wel toegeeft dat de Natal waarschijnlijk een grote stap vooruit is qua gaming alleen tot nu toe word het niet benut. Je ziet meteen dat er alweer gare kut mini games op te spelen zijn. Waar de PS Move dan tenminste originele games heeft komt de Natal al weer met Wii Natal Sport en die andere rotzooi. Juist die Milo zag er vorig jaar goed en interessant uit, maar was nu nergens te bekennen.

Ik sta zeker open om ooit zo'n Natal te kopen, maar als er alleen maar van die gare kut mini games op komen koop ik hem zeker niet.

Deel Deze Pagina