Sorry Dulle, ik heb geprobeerd, maar we zijn gefaild, we gaan waarschijnlijk geen meer post halen dan de vorige topic. 3732 is nog zo ver weg. Ik heb zo veel post gemaakt met een informatieve bijdrage maar helaas is niks wat het lijkt. Helaas.
Ik heb gewoon nog helemaal niets van die E3 gezien, alleen de Fable 3 en Reach trailer. Ik had dan ook echt geen flauw idee waar de laatste paar pagina's over gaan Ik wilde alles nog doorkijken maar toen zag ik Kinect staan en opeens haakte ik direct weer af. Maar op Xbox gebied heb ik zo te zien vrij weinig gemist.
Nou dat worden nog 700 posts over hoe EXTREEEEEEEEEME N3II wel niet is met ONE MILLION TROOPS, WOOOOOOOOOW
Ik had al 2min. het reply scherm open en wist gewoon niet wat ik erover moet typen Vond het doodeng...
Beter opletten Ferry. Tijdens de persconferentie lieten ze zien dat je met Forza 3 de bocht in kon kijken etc, wat jij zo graag wilt!
Daarom ook het knipoogje Ik wil inderdaad gewoon alleen headtracking gebruiken en voor de rest lekker met de controller of racestuur doen. Ik ga nevernooit niet met mn handen in de lucht net doen alsof ik aan het sturen ben en dan ook niet eens een koppeling kan intrappen, laat staan zelfs maar gas geven of remmen! Ook leek het mij geen echte headtracking, maar moest hij met zn hele lichaam bewegen?
Omdat die andere consoles mij niet boeien, en ik eigenlijk alleen de MS en Konami persconferentie gezien heb.