Ik hoop nog altijd op meer info over Dead or Alive 5 en of die game uberhaupt nog gemaakt wordt nu Itagaki weg is bij Tecmo. Zou mijn hele jaar goedmaken!
Ik kan mij die E3 ook nog wel herinneren, schitterend. Dat enthousiasme deelde ik voor de 200 %. Als ik daar in het publiek had gezeten was ik waarschijnlijk (ook) gewoon klaargekomen:b:
Haha , ik kan me vorige jaren nog wel herrineren hoe we met ze alle naar de livestream aan het checken waren , en dat het hier met comments helemaal los ging. Wederom echt weer zin in , en hoop dat er ook dingen zijn die je echt niet hebt zien aankomen en die tof worden/zijn.!!! Edit : Waarom blijven mijn post in godsnaam op 2002/2003 hangen , dat aantal had ik al een week geleden ofzo
Ik hoop echt op een paar toffe annouchments dit jaar. - The Elder Scrolls 5 - GTA V Denk dat er toch best veel potentie voor deze 2 in zit. Omdat er afgelopen jaren niks van verschenen is (buiten DLC). Verder hoop ik op: - Mass Effect 3 (Denk het niet) - Crysis 2 - Fall out New Vegas - Brink - Nog een hele hoop toffe games, waar ik gewoon info / gameplay van wil zien...
saints row 3 en ik hoop op een waardig vervolg in de rainbowsix serie.... vegas 2 vond ik nou niet echt geweldig..
Ben toch benieuwd wat Microsoft nog heeft... Sony heeft alsof het niks is de laatste weken al even Killzone 3 en LBP2 aangekondigd. Dan moeten ze wel erg veel vertrouwen hebben in hun E3-line-up dat ze die titels vóór de E3 al aankondigen. Of ze gaan zich helemaal focussen op Move...
Dit is politiek .. sony denkt dat ze tijdens de e3 geen air soace krijgen .. aandacht wordt dus ergens anders op gevestigd..Sony .is bang dat iemand anders dan sony meer aandacht krijgt tijdens de e3 .. dus kondogen ze het nu al aan sony wordt dus een matige show
Over een matige show van Sony gesproken. Deze blijft ook geweldig om te zien: Langere versie: Nintendo heeft de laatste jaren volgens mij ook steeds een niet al te beste presentatie. Voorbeeldje Spoiler Deze vind ik ook leuk. Ben benieuwd of ze dit jaar weer met die irritante dame komen.
Haha inderdaad.. ik kan die presentatie gewoon uit m'n hoofd na vertellen, moest er altijd om lachen met een vriend. 599 US Dollars! "Giant Enemy Crab, attack his weak point for... massive damage" Genji.
Jammer dat die hype niet een paar jaar later kwam met de sites die we nu hebben, dan waren er nog veel betere plaatjes van geweest Voor het eerst sinds jaren hoop ik nergens op bij de E3. Al mijn series zijn toch al om zeep geholpen, op Saints Row na, waar ik in de voorbije jaren nog erg naar uitkeek bij dit soort events.
Ik hoop op beelden en aankondigingen van: 1: Battlefield 1943 uitbreiding, oftewel nieuwe maps. 2: Ninja Gaiden 3, en dit keer gewoon met gore/bloed, ipv de gecensureerde Sigma serie. 3: Een HD 2d versie van Turrican, en als het even kan ook van andere klassieke toppers, zoals Flashback, Superfrog, etc etc. 4: Street Fighter Alpha 4 5: Rallisport Challenge 3, of anders gewoon een HD-versie van deel 2, voor op XBLA. 6: Eindelijk info over GTA5, Shenmue 3, SSX4, etc etc. 7: Beyond Good and Evil 2. 8: HD-ports van oude Dreamcast/Saturn klassiekers, zoals Power Stone 2, Shenmue 1&2, Crazy Taxi, Nights, etc etc. 9: Witte PS3 voor Europa. 360 Slim met zeer grote HDD Natal en ingebouwde wifi, etc etc. 10: een fatsoenlijke PES. 11: TrialsHD 2, en dan ook met buitenlevels en dus afwisselendere achtergronden. 12: Wellicht onmogelijk, gezien de nieuwe generatie TV's, maar zou graag gewoon weer fatsoenlijke light-gun titels zien, zodat je in glashelder kleurrijk HD samen met je vriendin op de bank met toffe guns op je beeld kan knallen. 13: Batman Arkham Asylum 2. etc etc. 14:
Sony heeft zich vorig jaar toch ook vrij belachelijk gemaakt. Geweldige edit: [yt]2wdGIkccp14[/yt] Origineel: [yt]QW9-naRu_os[/yt]
Haha, ja die Translator guy was ook geweldig Dan mag deze van MS ook niet ontbreken: [yt]DOpnaAZjKG4[/yt] (of stond die al in de startpost?) edit: Oeh, dit gifje laat ook gelijk een mooi Nintendo moment zien. Wii Music.