1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Yeah! :cool:
    Dat is 1, nu nog Hitman 5, Kingdom Hearts 3, Bully 2, The Darkness 2, nieuwe GTA uhm en nog veel meer. :+

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    TES 5, een MMORPG (?), Bioschock 3, BORDERLANDS 2, TIMESPLITTERS 4 , Battlefield 3, Guitar Hero 7 t/m 237.832.857.324.652.387.563.248.523.688.623.487.523.875.623.487.523.875.623.847.562.387.528.374.652.383.745.287.475, Left4Dead 3, Worms 3D game! ...jah kan zo nog wel ff doorgaan :+

Laatst bewerkt: 27 mei 2010
  3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    ben wel benieuwd wat dit jaar brengt
    Ieder jaar toch wel veel gevolgd en je wordt vanzelf wel weer in die sfeer gegooid :9
    (hier gaat mijn 666e post =()

4. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Wanneer is die E3 precies? En is het net als vorig jaar LIVE te bekijken?

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    15 tot en met 17 juni en geen idee

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De grote press events zijn altijd wel live ergens op internet te volgen, of op zijn minst in een stream met een paar minuutjes vertraging

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Waarom staat deze niet in het games forum? (ik kijk hier niet zo vaak en dit lijkt me meer over games gaan, toch ) ?
    En straks allerlei filmpjes posten enzo ...

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    E3 gaat niet alleen over games, dus pas het het beste bij 'Xbox 360 Algemeen/Hardware '. :)

Al zou dit topic inderdaad wel wat meer exposure krijgen in het games gedeelte, maar ach... Het E309 topic had uiteindelijk 3732 posts, dus de meeste mensen weten hun weg wel te vinden naar het E3 topic. :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup komt goed, al is elk jaar de hype groter dan de games die daarna echt komen en goed zijn :+

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Hopen dat er aardig wat vette titels aangekondigd worden, want zoveel zijn er nu nog niet voor eind 2010-2011, voorzover ik me kan herinneren.

Als ik echt mag dromen hoop ik op Shenmue 3 (Yu Suzuki heeft wel een speech en Ryo Hazuki verscheen recent in Sega Allstars Racing, dus misschien... :eek:) en op een nieuwe JSR of tenminste de XBLA versie die rumored was.

Zet die maar uit je hoofd... Michel Ancel schijnt Ubisoft te hebben verlaten. ;)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok, ok, ok, dan kom ik hier wel wat vaker kijken :D

Ik ben erg benieuwd naar Gothic IV, Two Worlds II, Fallout New Vegas en stiekum een beetje naar Rage (kijken of iD een beetje van zijn oude Glory terug kan krijgen)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    als ze Uncharted 3 aankondigen en GT5 een 100% zekere releasedate voor dit jaar krijgt ben ik tevreden :+

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even een nieuwe post te maken, hoe ik denk dat de E3 er uit gaat zien:
    Microsoft
    Bij hun Natal conf laten ze Natal zien (duh). Inclusief een paar games.

Bij hun non-Natal conf laten ze gameplay zien van Gears of War 3, Ze geven meer gameplay/info over Reach/Fable 3. Verder maken ze de X360 Slim bekend die uitkomt icm een bundelpakket met Natal. Als afsluiten maken ze nog 1-2 nieuwe exclusives bekend, waaronder 1 van Rare.

Sony
    Sony laat gameplay zien van LBP2, Killzone 3 en alles. Er wordt een heel stuk van de Playstation Move laten zien en ook wordt en verteld over 3D gaming op de PS3. Er worden verder nog een paar keiharde sequels op exclusives aangekondigd. Wieweet maken ze ook nog bekend dat er een PSP v2.0 aankomt. Ook wordt er verder nog wat zooi voor de PSP bekend gemaakt.

Nintendo
    Nintendo zou wel weer zijn jaarlijkse casual crap hebben voor meisjes en kleine kinderen. Hierbij laten ze de wiimote V9439849233249.0 zien. Verder wordt er natuurlijk gameplay laten zien van de nieuwe Zelda. Waarschijnlijk weer een Mario (spin)off die wordt aangekondigd en verder laten ze ook nog natuurlijk de nieuwe Nintendo 3Ds zien inclusief een aantal games ervoor.

Ik gok dat het ongeveer zo gaat, verder hoop ik op:
    - Annouchments van een aantal top games. Zoals GTA V, The Elder Scrolls V.
    - Aankondingen van vette nieuwe IPs (gaat vast wel gebeuren)
    - Aankondingen van bepaalde sequels zoals Timesplitters 4, Borderlands 2
    - Gameplay / info van games zoals Brink, Rage, Fallout, Call of Duty en ga zo maar 2 uur door.

Games waar ik echt op hoop dat ze ooit nog uitkomen:
    - Age of Empires 4: Een remake / nieuwe Age of Empires die zich net als 2 in de midddeleeuwen afspeelt.
    - Warcraft IV: Gewoon een opvolger van WC3. Meer units, meer races, meer maps, betere engine etc etc
    Ik weet dat de kansen nihil zijn, maar hoop moet er blijven!

Het ziet er sterk naar uit dat Sony de beste Line-up heeft. Ik hoop echt dat Microsoft nog een paar vette/sterke nieuwe IP's achter de hand heeft, wat de line-up van de PS3 ziet er best sterk uit.

Alles is gebaseerd op hoe ik denk dat het er uit gaat zien heb natuurlijk al wel wat speculaties doorgelezen over de E3 op andere forums. O-)]

14. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    je vergeet de waarschijnlijke demo's van Fallout New Vegas, AC 2.5 een guitar hero game(of een paar) en de aankondiging van mirrors edge 2 :D

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat het om GTA gaan wat ze besloten hebben nog niet aan te kondigen, zodat we wel gewoon een Bully 2 aankondiging krijgen. :cool: Daar heb ik véél meer zin in.

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0

Rockstar to have no “presence” at E3

We’ve just been told that Rockstar will have no “presence” at this year’s E3.
    A Rockstar rep told us that the company has decided that LA Noire and Max Payne 3 are to be shown outside the LA event at a later date.
    The news comes after it was tweeted by a UK journalist this morning that a Rockstar game “launch” had been pulled from E3.
    Rumour instantly pointed to a cancelled GTA V or Agent reveal.

E3 takes place on the week commencing June 14

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :mad: Was dat niet vorig jaar ook al zo?

18. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ja volgens mij ook ja ?!

maar dat ik denk dat er alsnog wel wat geshowed gaat worden van de titels van Rockstar door MS of Sony

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ze hebben zoiets van /care, onze games verkopen toch wel :+.

20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    geef ze eens ongelijk:+

Deel Deze Pagina