Wat is d'r nieuw omtrent Call of Duty? Geen footage ... alleen de DLC exclusiviteit? Volgens mij valt deze E3 zwaar tegen... ik kom overigens net pas thuis
Zelda + Mario Galaxy (hernadrukken) + Metroid huppelepup + nog zo eentje maar geen zin om na te denken = al 4 Maar dat zijn niet 4 "nieuwe" games hehe (ja van Zelda is nog niets bekend).
Het lijkt wel of ik naar de Nintendo conferentie zit te kijken. Die MrX van Microsoft die hier komt zei dat er nu alleen hardcore games komen. Dus niet, ik zie de grootste onzin voorbij komen. Met deze shit is Nintendo 4 jaar geleden al gekomen. Toen moest MS hard lachen, en nu komen ze met dit. Het is gewoon niet grappig meer. 4 minuten Gears, en nu al 45 minuten Kinetic ofzo. Echt niet te geloven.
Je kan zeggen wat je wil maar dit is best wel uniek dus, nu nog een game dat je langer dan 2 minuten wil spelen
Nu kan ik na een drukke dag met tentamens lekker Tai-Chi oefeningen doen wanneer ik thuiskom! Thank you!
Moet wel zeggen dat ik nu al 2 vriendinnen weet die dit 100% gaan kopen. Is toch wel wat anders dan zo'n wii fit plank. Moet er wel bij zeggen dat die dus al een 360 hebben, weet niet of je hier veel nieuwe klanten mee trekt