Wat een kut show, enige leuke nieuws vond ik de aankondiging van de exclusive van Crytek en de prijs van de Slim
Jezus, wat een ONGELOOFELIJKE KUT CONFERENCE! De gameplay van Gears/Halo zag er cool uit maar that's it. Kinect + X360 slim zijn misschien boeiend voor het casual gedeelte, maar voor de rest is het echt totaal niet interessant voor de hardcore gamer. Jammer
Dus we hebben nu! Xbox 360 - Call of Duty: Black Ops + als eerst de map packs! (voor €15 waarschijnlijk ) - Metal Gear Solid: Rising - Gears of War 3 - Fable 3 - Codename Kingdome van Crytek - Halo Reach singleplayer Kinect - Uitleg van de camara/inloggen/films ect - Voice access/besturing - Videokinect (soort van skype, videochatten) film kijken samen - Face tracking - Games: * Kinectimals (met wel 30 activiteiten) * Kinect Sports * Kinect Joy Ride * Kinect Adventures! (met 20 adventures) * Ubisoft: Your Shape fitness evolve * Dance Central Xbox software - ESPN Xbox Slim - Built in wifi - 250 gb hdd - Zelfde prijs als oude - Vandaag naar retailer (?) verzonden, in de winkel einde van de week
Fuck, dat vind ik wel super hoor. Dat Wi-Fi ingebouwd in de xbox. Moet eerlijk zeggen dat dat ook het enige nuttige was van deze E3
Mja dat zag er tof uit, en er komen nog steeds genoeg toffe titels aan maar ik hoop toch op wat nieuwe verassingen en dit viel nogal tegen.