Omg zeg!!! Was dit het?????? Echt mega, mega, mega droevig!! Alleen maar Kinect en niks anders. Echt een epic fail. De 360 slim ziet er ook echt niet uit zeg. En dan zieltjes winnen door het publiek een 360 slim te geven. Tellen ze zeker ook mee in de sales. Maar ik vond het echt een mega slechte presentatie, echt mega slecht. De slechtste die ik me van heel veel jaren kan herinnen. Nadruk lag op Kinect, niet op de rest. Wat een fail. Nu wachten todat de E3 echt begint morgen met Nintendo en Sony.
huh fail hoezo? ik stond best nog wel te kijken van Natal. Mijn vrouw was direct geinteresseerd in het fitness gedeelte (ziet er beter uit dan de Wii ding) en mijn zoon (12) heeft genoten van dat dance dingen ed. Dat terwijl hij bij zijn moeder al een wii heeft. Zelf mooie beelden gezien van Gears 3, Fable III zag er goed uit, Rising was vet, Reach ook en de CoD fans zullen ook genoten hebben. ESPN was een vette aankondiging en de Qnex als gadget voor de menu's vind ik dan wel weer geinig. Samen kijken naar films ed zag er ook nog eens goed uit. Ik vond het 1000% meevallen. En heb best genoten
Ga het topic zo terug lezen. Maar. Meh. Heel erg meh. De techniek is er, maar dat wat werd geshowed... meh... ESPN... zowat het enige nieuwe wat ik wil. Niet dat het slecht waas wat werd geshowed, maar gewoon niks voor mij.
M'n xbox is op dit moment gewoon met een kabel aangesloten op m'n router, maar stel dat ie binnenkort weer een RRD krijgt en ik zou een Slim halen is die WiFi dan net zo snel als gewoon direct aangesloten zijn?
Had op nieuwe toffe shit gehoopt en dan direct ook footage erbij. Maar dat is natuurlijk teveel gevraagd... Vanavond dan maar even EA kijken en morgen sony... Misschien kondigt die zelf nog een nieuwe game aan...
Hm, prima presentatie. Een aantal Kinect games lijken me nog leuk ook, de anderen lijken me zeker leuk voor een mainstream publiek en leuker dan de Wii-games die er mee te vergelijken zijn. Gears of War 3 ziet er strak uit, precies wat ik verwacht. Halo: Reach SP word tof, alleen dat vliegen zag er niet uit. Ben blij met de nieuwe Xbox 360, hoop dat hij inderdaad stil is zoals ons net verteld werd. Inderdaad jammer van dat zieltjes winnen met het weggeven van een Xbox 360, maar goed. Dat Forza spel is gaar. Je kan niet zelf gas geven, alleen een beetje sturen? En daar moeten we dan nog een jaar op wachten? Het sporten lijkt me best leuk though.
Ik weet niet wat jij allemaal doet met je console, maar een GAME console is om GAMES op te spelen. Tuurlijk gaat het dan om nieuwe spectaculaire games die aangekondigd worden!
Nou ik heb idee van niet. Want de Wii heeft dat balance board en volgens mij is dat ding qua registratie STUKKEN beter dan zo'n "videoregistratie". Ik bedoel bijv. het schansspringen van de Wii zou nooit met die videoregistratie kunnen. dude (kijk de reacties paar pagina's terug over dat dans gedoe).. CoD was niks bijzonders, tunneltje lopen en in een helicoptertje schieten. Al miljoen keer gezien in "oudere" games. Fable III zag eruit als Fable II, ze hadden van mij wel een mooiere epische trailer erin mogen gooien, Reach en Gears ook meer van hetzelfde. Ben jij echt een persoon die daar echt gebruik van gaat maken? Ik ga ECHT niet tegen mijn Xbox praten of "over het internet" een film met m'n vrienden kijken... of video's huren op Zune (duur + ik ken een goedkopere, snellere en beter spot (the internet)). En ESPN is hier niet eens beschikbaar?