Vind het wel heel gewaagd dat er space combat in Reach zit, had ik echt niet verwacht. Ben heel benieuwd of hier in MP ook wat mee gedaan gaat worden.
nu maar hopen op een nieuwe rainbowsix @ ubi conferentie en dan het liefst niet zo eentje als vegas 2
+1 Dat zou een hoop goed maken. En hopen dat Sony nog wat geheim heeft weten te houden na al die aankondigingen die ze de afgelopen tijd al gedaan hebben. Zou je die over een week of wat niet gewoon hier al in de winkel zien?
Alleen MGS was een verassing, zag er hardstikke nice uit ook. Dat hele Kinect heeft alles ingenomen, rot toch op met die shit. Maar ja. EA straks maar eens kijken.
Maar een feit waar we niks mee hebben. Ik ben blij dat er ingebouwd Wifi in de nieuwe Xbox zit, kom jij met je 'constatering van een feit'. Fijn voor je jongen. : Ga maar weer op je PS3 spelen, houd ik me bezig met de Xbox 360.
Waarom ben je daar blij mee eigenlijk? Je hebt er toch al één? Echt nieuws waar ik zelf 3x niks aan heb, beter hadden ze die er al vanaf dag 1 ingebouwd.
Precies wat ik bedoel! Lekker boeiend wat de PS3 heeft, console boeit me toch niet, ben blij dat de Xbox 360 het nu wél heeft.
Jammer, ik vond hem nogal teleurstellend. Het begin was erg sterk, maar zodra ze met ESPN begonnen (na een half uurtje?) was er niks interessants meer. Cod zag er wel vet uit, ik hoef er zelf alleen niet van. Metal Gear Solid lijkt me ook niet interessant, dat meloenen snijden was wel grappig Gears of War 3 zag er zeer vet uit, het is ook niet voor niets Gears. Beste gedeelte van de show imo. Fable 3. Alleen maar een klein trailertje, ik had op z'n minst een korte demo verwacht. Codename Kingdome was volgens mij de enige echte verrassing, zeker ook omdat het van Crytek is. Dit kan nog wel eens interessant gaan worden. Halo Reach presentatie was een beetje miniem, zag er wel weer leuk uit. ESPN zullen we toch nooit hier in NL krijgen, qua techniek zag het er wel goed uit. Kinect leek erg goed te werken en te reageren, qua techniek zit het wel goed. Helaas hoorden alle games die geshowed werden onder de noemer 'totale crap' of 'totaal niet interessant'. De nieuwe Xbox-versie was natuurlijk al bekend, dus zo speciaal was het niet. Wel leuk dat hij komende week al in de winkels ligt, is toch wel een pluspuntje. Geinig was trouwens wel dat ik me tijdens de show al hardop afvroeg of er onder die oude Xbox niet de nieuwe Xbox zou zitten. Toen hij hem optilde had ik echt een zwaar 'wtf-moment'. Nooit gedacht dat het nog echt zo zou zijn ook Ik had gehoopt op wat meer aankondigingen. Het enige dat we nog niet wisten was die nieuwe game van Crytek. Ik had wat meer nieuwe dingen willen zien. Teleurstellend dus, ook al begon het zo sterk...:{
Ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe Xbox 360. Ding gaat al sinds de launch mee, twee keer laten wegbrengen, heb nog steeds een 20gig HDD. Als de nieuwe Xbox inderdaad stil (bevestiging daarvan wacht ik af) schaf ik een nieuwe aan.