MoH..... ben echt zoooo uitgekeken op WO games. Ze moeten met wel iets heel speciaals komen. Vond BFBC2 wel geinig, maar echt boeiend? neuh edit: strakke actie van de demo
Echt jammer dat MoH ook weer in de tegenwoordige tijd is, flikker nou eens op met al die shooters in het midden oosten of een verneukte amerika of rusland.
Ik moet zeggen dat ik die nieuwe Xbox Slim wel erg nice vind. Maar toch vind ik het overbodig om hem te kopen.
WOw, ziet er leuk uit. Het is echter wel dezelfde team van BFBC2. En laat ik die spel nou niet zo denderend vinden. vond het zelfs irritant traag. . . . . .
360 kon toch niet meer als 16 spelers ofzo aan? En wat is die rode punten puls irritant (Schakel net pas in btw)
boem boem, bam bam bfbc, cod, moh....bleeergh ziet iemand het verschil nog... en idd weeer ps3 , maar goed dat is wel duidelijk voor de rest van de ea show edit: we krijgen de beta tenminste nog wel
ziet er precies uit als BF : BC 2 alleen dan zonder voertuigen , heel veel dingetjes zijn hetzelfde EDIT : ff serieus , die trailer ook , is precies BF BC 2 !!! niet erg hoor . Maar wel vaag