Clones = gewoon armor. Die bestond al kei-lang. Bovendien moet je ook een beetje een "link" hebben naar de films e.d. Empire heeft altijd bestaan. Sith's waren in overvloed, Jedi's niet. Tot op het punt dat ze zichzelf uit gingen roeien ( de Sith's dus ). Vandaar dat er ineens gesproken word over "balance". Deze trailer is gewoon echt EPIC! EDIT Wel even een vraag ... E3 duurt toch 3 dagen? Of is het tegenwoordig maar één dag? Want ik heb Mortal Kombat e.d nog niet voorbij zien komen.
Die trailer moet ik echt nogmaals zien in full HD. En bij gamespot kon je vorig jaar de presentaties ook nog terug zien dus Ubi komt morgen wel.
Dat Sith er vroeger in overvloed waren wist, maar ik wist niet dat zij toen dan ook al The Empire waren. E3 duurt inderdaad 3 dagen, van de 15 t.e.m. de 17. Nope, het is een MMORPG enkel voor pc.
fak...geen mirror's edge 2, het was eigenlijk wel te verwachten dat deze niet getoond zou worden. EA deed het in iedergeval stukken beter dan MS maar nogsteeds niet echt nieuwe games, behalve NFS(wat er best tof uitzag)
EA > Microsoft! Crysis 2 zag er erg vet uit, einde deed me een beetje denken aan Cloverfield. Bulletstorm \o/ over de top actie, super cool. Deed mij ook denken aan borderlands. En Star Wars trailer was natuurlijk episch.
Bulletstorm was echt net Gears in first person op bepaalde momenten. Ik kijk echt zwaar uit naar de game iig. En nu wachten op Ubi, yep ik blijf op . I am no stranger to achterlijk laat maffen gaan dus ach.... Ongetwijfeld gaat Ubi natuurlijk ook met die gare fitness dingen komen, let maar op. Hoop op beelden van de nieuwe Driver en tja...Ghost Recon lijkt me nu ook eindelijk eens?
Die gaan ze niet tonen denk ik hoor, ze hebben onlangs wel bekend gemaakt dat de game nog steeds niet gecanned is maar wel 'on hold' toch? Of vergis ik me nu?
EA kwam ( zo uit m'n bolletje ) Sims 3 voor de consoles. Medal of Honor BETA online inclusief footage. EA Sports MMA en andere sport spelletjes krijgen een "overhaul". Battlefield Bad Company 2 VIETNAM expansion. Dead Space 2. Need for Speed : Hot Pursuit Gunclub.EA ; club voor mensen die eerder beta's e.d willen spelen EA Active2 ; fitness e.d voor PS3, XBOX360 en Wii Madden NFL11 Crysis 2 Bulletstorm Star Wars : The Old Republic EDIT XBOX360 Slim dus al in Juli in de winkels? Nice! Denk dat ik mijn Elite maar voor €200,- verkoop. Ding is geloof ik net een maandje of 7 oud. Controller erbij en klaar. 50 euro bijlappen en de SLIM aanschaffen.
EA was zo veel beter dan Microsoft. Medal of Honor zag er erg tof uit, DICE weet hoe ze die shit moeten maken dus dat komt helemaal goed. Ik wou ook SP zien maar ach, multi is toch de grote reden tot aankoop. Dead Space 2 wordt fantastisch, de eerste was heel vet. Isaac's nieuwe suit ziet eruit als fucking space ninja. Niet zo geloofwaardig meer dat het allemaal mining equipment is maar ach, who cares? Vette actie. Crysis 2 ziet er ook erg vet uit, maar als mega-fanboy van Crysis lijkt het er toch op dat er iets is ingeboet voor de overgang naar consoles. Is logisch, en zal nog wel topgame worden, maar de grootse jungles waren toch het vetst aan Crysis. Bulletstorm zag er ook prachtig uit en erg vet. Kijk er naar uit. Trailer Old Republic was episch. Als ze zo een film van 90 minuten zouden maken zou ik very interested zijn. Denk dat ik opblijf voor Ubi, ga meestal toch pas rond 2-3 uur pitten. Might as well.