16 Juli in Europa voor de prijs van een Elite (weet zo niet wat die normaliter kost ) En de Elite en de arcade worden dan wat goedkoper
16 juli in europa (deze week in amerika) ... en hij gaat hetzelfde kosten als de huidige xbox (elite)
jammer dat ik pas geleden een Elite heb aangeschaft. Maar ik zie hier nog niet echt de nut van in om deze te halen , het bied mij niks extra's. En ik heb al een 120 gb schijf dus stil is die van mij ook als ik games speel.
Ik zie geen leuke spellen die mij aanspreken die uitkomen in 2010. Op de MS presentatie was helemaal niets. Ubisoft presenteerde geen spellen die mij aanspreken. En bij EA zat ik echt te wachten op een nieuwe SSX, en die komt blijkbaar ook niet. Dus deze eerste dag zie ik echt als een deceptie.
Ubisoft made my day. AC: Brotherhood ziet er awesome uit, Ghost Recon Future Soldier echt fantastisch. En die nieuwe Rayman is ook dope! Fok Gears en Halo, dit OWNT. edit: weer een adapter bij die 360? damn, wat is ie toch LEELIIIJK.
Ben benieuwd wat de 3de game gaat zijn van Kojima Productions. Het gerucht gaat dat het om een MGS4 Subwhatever gaat zijn voor de 360 (en PS3 ) . Al hoop dat ik te maken heeft met zijn volgende titel waar ie onlangs wat liet over vallen op zijn Twitter (en het zou wel eens ZoE3 kunnen zijn ). Kojima zou ook op de Sony Conference zijn Engels komen oefenen... .
godsamme ben onterecht afgesloten van internet. Tele2 heeft zijn fout toegegeven, maar ik heb ws pas morgen weer internet....wtf mis dus Sony en Nintendo
nogal...enige ding per jaar wat ik echt persé wil zien. Kan ook de deur niet uit want mijn zoon is thuis. Hebben ze nog wat van Bulletstorm laten zien gisteren?
FUUUUUU, weer geen ME2. Dat icm die lamme presentatie van MS gisteren maakt dit de slechtste E3 ever!
shit man, ik wil die slim ook, maar ik heb al een xbox van 2009 zonder hdmi en de modern warfare 2 xbox. toch maar eentje wegdoen dan
Volgende week in US, Juli hier. Gaat hetzelfde kosten als (volgens mij) de huidige Elite. Edit: Veel te laat. En waarom is GoldenEye nou weer voor de Wii?