1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    krijg van moh echt een BFBC2 gevoel :D

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, en dat is heel goed vind ik. MW2 heeft mij achteraf heel weinig gedaan, door echt van alles. En BC2 lag mij gelijk, ik heb er wel zin in.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

Ben benieuwd welke PS2 games Sony nog voor de PS2 gaat aankondigen. Misschien een MGS pack aangezien Kojima ook op de Sony conference komt?

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Die kerel was misschien belachelijk maar die andere konden het wel goed en opzich lijkt me da wel geinig die dans game (lijkt me toch leuker dan bv. Guitar Hero).

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mijn zoon zit op streetdance, die was helemaal lyrisch :)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar heeft Konami ook nog een conference dan? Want waar gaan ze anders die geheime game tonen?

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138

Ik zou ze allebei wegdoen. De slim is whisper-quiet !!!!

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    zou wel leuk zijn als we echt wat meer gingen weten over GT5.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Konami heeft dit jaar een conference morgen om 22u onze tijd. Kojima komt ook nog op met Sony dus daar zal waarschijnlijk de 3de titel onthult worden of het zal wachten worden tot de Konami conference. Ik hoop persoonlijk op ZoE3, vooral na dat ene twitter bericht van hem.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks man, genoeg om naar uit te kijken naast Nintendo en Sony. En vandaag gaat de beurs echt beginnen toch, dus dan zullen de gamevideos op GT enzo wel eraan komen. Ben erg benieuwd naar al die andere games. Square Enix houdt niks?

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ok denk die dansende gast weg. Doen we het zo.

@gehele persconferentie
    :+

Die gehele persconferentie was gewoon troep. Natuurlijk zul je altijd wel wat mensen hebben die dergelijke dingen willen kopen, maar dat ze in 1 keer de focus er zó erg op leggen... :'-( Níks nieuws voor ons 'hardcore' gamers.

Ik vraag me af of dit ook te laat gaat zijn voor MS (en Sony). De Wii sales gaan al achteruit dus ik denk dat iedere oma, opa, vader en moeder die dit soort dingen willen kopen er al genoeg van hebben. Die hebben een Wii, en meer vinden ze niet nodig. Wat maakt hun het uit dat het iets meer high-tech is.
    Ik zie Natal wel een grote flop worden.

Kunnen we daarna met de Xbox 720 met een schone lei verder. :cool:

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat SE niets houdt.

Bron: VG 24/7

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zou het echt niet troep willen noemen, met eindelijk beelden (en erg nice dat ze waren) van Metal Gear Solid : Rising. Gears III wat gewoon fucking nice weer was, Halo: Reach zag er puik uit met de space combat erbij. MS samen met Crytek aan een game bezig. Kinect was 'troep' maar de hele conference vond ik geen troep, wel tegenvallend qua exclusives maar genoeg toffe beelden gezien.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    MGS heb ik geen interesse in en aan die Live action trailer van Kingdoms vond ik niet veel. (al was het wel een leuke verassing dat Crytek een exclusive voor de 360 maakt)
    Dan heb je alleen nog Reach en Gears in een PC van anderhalf uur.
    Reach vond ik wel leuk, maar die game kennen we al lang. Al een uitgebreide beta achter de rug.
    Gears was wel erg nice. :D Maar erg kort tov de Kinect dingen. =(

17. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, ja klopt, maar bij mij maakt geluid niks uit, door de installatie die ik heb hangen aan me 360 hoor ik em toch niet, hij mag blazen wat hij wil. meestal speel ik toch multiplayer shooters en dan heb ik me 5.1 headset op dus dan hoor ik em ook niet.

ga me oude aan me zwagertje geven en hou nog ff me mw2 editie. eerst wil ik dat ding 4 real zien en ff afwachten wat er nu weer voor kinderziektes inzitten.

18. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    MS kennende, krijgt UPS het weer druk :+

19. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu wel heel erg benieuwd wat voor games speelbaar zijn met de Playstation Move. Iets zegt me dat het toch wel beter voor elkaar is daarmee.

20. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    daarom, ik wacht wel ff, hou deze nu ff en als die slim dan goed is zonder gezeik koop ik em erbij. zal wel beter in me woonkamer passen met die look. vingerafdrukken lijkt me geen probleem, zo vaak raak ik dat ding toch niet aan, hooguit om een keer een andere disc erin te doen.

wat ik trouwens wil weten is wanneer krijgen we van black ops en medal of honor een beta en hoe kom je aan de beta?

Deel Deze Pagina