true, Toen die ook was afgelopen heb ik meteen de herhaling er achter na gekeken omdat die zo awesome was!
Volgens mij vonden jullie het niet cool. Ik wel. Halo en Halo. + meer awesomeness. Prutsers dat jullie zijn. Veeel beter dan vorig jaar.
Zo, dat was lame... Lekker boeiend voor Nederland ook, films en tv die toch niet voor ons beschikbaar wordt. Alleen Halo als nieuwe aankondiging (en wat kinect meuk). Doe eens aandacht aan echte spellen besteden... Je weet wel, old school spellen, met zo'n oude controller.
Hopelijk gaat het van slecht naar goed . Ik wil dat het morgen is. Nintendo gaat echt knallen denk ik. Nintendo & de 3DS, dat kan bijna niet mis gaan.
Serieus, hoe kan zo'n gigantisch bedrijf als microsoft zo hard falen in een conferentie neer zetten? Behalve de inhoud was de presentatie ook echt tenenkrommend. Een gast met een zonnebril on stage? Die kinderen die zoveel plezier hebben in Disneyland? Een gare fransoos die amper te verstaan is?
Why? Gears Ryse Mass Effect Modern Warfare 3 Halo Anniversary Halo 4 Ghost Recon + awesome Kinect troep. Aanstellers.
Ik vond het ook tof. Kiddie games zijn niet aan mij besteed maar daar ben ik ook de doelgroep niet voor. Maar Minecraft, alle nieuwe Kinect tech en de integratie in hardcore titles als Ghost Recon maken wel dat ik toch ergens dit jaar een Kinect zal gaan kopen. Daarnaast stoor ik me ook niet aan een gebrek aan exclusives. Forza, Halo, GoW is genoeg voor mij naast al het 3rd party geweld. (en de PS3 exclusives die ik toch ook speel) edit:// Ik vond het wel kut dat Ubi geen glimp van R6 liet zien
Serieus? Dan ben je wel erg makkelijk onder de indruk. Een remake van een 10 jaar oude game met een (erg verouderde) engine en een vage CGI trailer waar niks in te zien is. Ik beschouw mezelf als een fan van Halo, maar de serie wordt met ieder nieuw deel slechter.
Ben ik de enige die heeft lopen schelden? Ook al ben ik 28 had me hier toch wel erg op verheugd. 1 a 2 kinect games konden nog wel. Maar een ruim half uur alleen maar games met kinect. Het komt me de strot uit. Ze wilden zich wel meer focussen op die zooi maar hoe erg kan je je hardcore gamer naaien. Waar bleven de MS excl games? Hoe zou die pers zich daar voelen. Wij kunnen nog gewoon ff naar de wc gaan om te poepen. Maar hun moeten bijna wel blijven kijken (of rock, paper sisser anyone) Wat een klote persconferencie. Sony en Nintendo stappen met beide benen over MS heen kwa show. Zoniet dan is het wel erg triest gesteld. Een compleet nieuwe Halo triologie zonder paarse en blije kleurtjes! EINDELIJK. Super persconferensie