Jemig, stel je eens voor. Op die toendra, als je echt helemaal die omgeving kan aflopen wordt het echt een epische game. Die gevechten met die draak, de mammoet. De open omgevingen zijn zo ongelofelijk awesome. Ben echt zo enthousiast. M'n bek viel echt open, haha.
Modern Warfare 3, Gears 3, Mass Effect 3 Vind het prima. Eerste kwartier was het vetste, en euhm Halo 1 remake vind ik nice en Halo 4 zal ook wel leuk worden. Grootste teleurstelling: Fable via kinect spelen.
Qua presentatie vond ik het in ieder geval wel goed. Qua inhoud van exclusives ontbrak er toch wel wat, al had ik pas laat in de presentatie genoeg van kinect. Er komen genoeg vette games uit alleen die zijn niet exlusive. Dat ms deze niet laat zien vind ik juist goed laat de producers dat maar doen. Vorig jaar kraakte ik MS ook af en dacht ik dat kinect nooit zou verkopen. Nu is Kinect meer dan 10 miljoen keer verkocht en het snelst verkopende stuk hardware ooit. Dat de focus hierop ligt is wel te begrijpen. Ik vermoed dat ze vanaf volgend jaar weer gaan vechten voor de core gamers. Een nieuwe console is naar mijn mening volgend jaar wel echt nodig. Daarbij passen ook nieuwe games. Dit is als het gaat om exlusives erg matig. Mochten ze volgend jaar met een nieuwe console komen dan vergeet ik dat meteen. Grote pluspunt vind ik het nieuwe platform waar de mods van kinect komen. Gave beelden trouwens net van skyrim op gametrailers.
insomniac komt ook nog met een xbox360 titel. en natuurlijk nog meer games.. vergeet niet dat de microsoft conference , om de console draait niet de games die er allemaal op komen.. Dus worden zeker nog meer games aangekondigt
Ik snap al die negativiteit niet over de MS conferentie. MS is de platform houder, zij richten zich op het doorontwikkelen van het platform en de doelgroep en doen daarnaast nog wat games...En dat doen ze imho goed. Kinect word serieus ondersteund door AAA titels, (in tegenstelling tot de 99% shovelware die je op de Wii van bijv Ubisoft kreeg), Er worden nieuwe features toegevoegd aan het dashboard (zoals Youtube, een enorme selling point) en daarnaast komen ze zelf met (een beperkt aantal) goede exclusives zoals Forza, GoW en Halo Kijk nou eens naar de release kalender voor de 360 van september tot en met November en zeg eens wat je dan nog mist.
Haters gonna hate, vind de presentatie ook prima. Aantal zal wel weer onrealistisch hoge verwachtingen hebben gehad