Is gewoon gehuil, een groep die elk jaar weer terug komt om gewoon te bashen op de E3. Komen genoeg toppers voor de X360 waar je geen eens Kinect voor nodig hebt! MW3, Gears 3, Halo remake, Halo 4, Skyrim, Forza Motorsport 4, en dan voor de fans nog games als UFC.. Oh en dan vergeet ik Ghost Recon ff.. Maar nee, sommigen moeten 20 nieuwe shooters zien, 10 nieuwe adventures en 5 nieuwe rpgs
Serieus meen je dit? Loop jij nou echt nog warm voor een Call of duty , Gears of war of een halo? Ze moeten gewoon met wat nieuws komen. In plaats van te investeren in een nieuwe halo trilogie waarom niet in een andere nieuwe trilogie?
Ja meer RPG's, en doe weer eens wat met die genre's die buiten de boot vallen (Actie Adventure en RTS) creativiteit loont Laat Rare weer eens zijn eigen gangetje gaan
Dat ben ik wel met je eens, er mogen wel wat meer rare experimentele games gemaakt worden. Nu komt er heel zelden nog wel eens iets aparts uit Japan overwaaien maar wel lijken wel steeds meer vastgeroest te zijn in een beperkt aantal genres
Qua MW 3 heb ik een beetje een 'MP or GTFO' gevoel. Dat de Sp spectaculaire on-rails schieterij gaat brengen geloof ik wel. Laar maar lekker de MP zien
Het gaat mij niet zo zeer om games, maar om de vernieuwing. De game industrie verandert zo snel en het is duidelijk dat microsoft blijft hangen. Kinect is niet meer dan een betere uitwerking van oude concepten en er was geen vernieuwende gameplay te zien (of wel?).
MS viel toch weer tegen, ietsje minder dan verwacht... Maar viel toch tegen. Geen nieuwe rare game, helaas.
tsja, de kosten van een AAA titel zorgen dat er erg veel op safe gespeeld word. Op de Ipad zie je nog wel eens een origineel idee ( wat dan vervolgens 102393534857 gekopieerd word) maar daar hoef je dan ook geen miljoenenbudget voor te hebben
Ik heb geen skyrim gezien? maar dan nog; MW3 = geen exclusive Halo CE= oude koek Forza = epische graphics, maar weer veel van hetzelfde. Gears 3 en Halo 4 = Vet,maar niet bijzonder vernieuwend. Ghost Recon = grootste faal van de show. Flikker op met je kinect en laat GRAW en RB6 nog een beetje "harcore" zijn. Maarja, sommige mensen moeten perse de troll uithangen.
mooi die paar fanboys die toch nog microsoft proberen te verdedigen hier. Dit is een xbox forum en als microsoft dan zo hard gebashed wordt na een pers conferentie dan was het ook gewoon kut.