Heb me toch prima vermaakt met de MS presentatie. Heb een hoop leuke dingen gezien. Wat een hoop mensen hier lijken te vergeten, is dat de 360 niet enkel van hun is. Zeker 40% van de mensen die 360 games in m´n winkel kopen behoren niet tot de hardcore doelgroep. Daarnaast zijn er ruim 10 miljoen Kinects verkocht, dus ik snap de sterke aanwezigheid van Kinect. Daarnaast is het een USP tov de concurrentie.
Games die ik erg tof vond:
-CoD MW 3 (zag er erg tof, groots en epic uit)
-Mass Effect 3 (toffe toevoeging van Kinect)
-Tomb Raider (een nieuwe toffe start van de serie)
-Ghost Recon (erg toffe toevoeging met Kinect met die wapens)
-Forza Motorsport 4 (headtracking met Kinect, vet)
-Gears of War 3 (zag er bruut en epic uit)
-CE Halo anniversary (toffe remake van een vette game)
-Halo 4 (start van een nieuw trilogie, cant wait!)
-Ryse (zag er mooi uit en lijkt me erg gaaf met Kinect)
-Kinect Star Wars (als Star Wars fan een must have!)
-Fable Journey (een nieuwe richting van Fable, die goed lijkt te werken met Kinect)
-Disneyland Adventures (voor de kleintjes en de Disney liefhebbers onder ons echt iets heel tofs)
-Kinect Funlabs (toffe manier om de nieuwe technieken van Kinect te laten zien)
-Video/TV/Kinect service (zag er allemaal tof uit en werkt als een trein)
Naast dit allemaal zijn er ook nog de games zoals Battlefield 3, Skyrim, Assassins Creed Revelations en nog meer games. Nee, ik heb totaal niks te klagen!
Iedereen zit nu wel zo ontiegelijk te hypen over de Nintendo presentatie, maar sinds de SNES heeft Nintendo voor mij persoonlijk geen fatsoenlijk gamesaanbod kunnen presenteren. Enige games die ik elke keer speel, zijn alleen Nintendo's eigen titels zoals Zelda, Mario, MarioKart en Metroid. Verder is er weinig tot niets te beleven op de Nintendo consoles de afgelopen jaren. Het gamesaanbod is gewoon slecht. Nintendo belooft al jaren een betere 3rd party ondersteuning, maar deze is nog steeds ver te zoeken. Eerst zien dan geloven, ben er te vaak ingetrapt bij Nintendo de afgelopen jaren.
Klik om te vergroten...