Lol, waren er geen vragen over Fable - The Journey blijkbaar via Facebook & Twitter bij Gametrailers, het zou wel alleen wel berichten zijn geweest zoals ''This game is crap'' .
Ik denk dat alleen de positieve reacties werden genoemd, ik heb echt geen zin in de nieuwe Fable. Waar slaat dit op. Fable een soort van "on rail shooter"? Jammer!!
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Je kunt wel alle vette komende titels gaan laten zien die er aan komen maar waar is dan het onderscheid met bijvoorbeeld Sony die precies dezelfde games kan tonen. De E3 is er om het verschil met de concurrenten te laten zien. En die (geweldige) beelden van Skyrim die zie je toch wel buiten de show om. Het eerste uur van de show vond ik goed, het laatste half uur was minder boeiend. Dat er zo weinig exlusives zijn is idd jammer. Maar nogmaals als MS volgend jaar met een nieuwe Xbox komt dan vergeet ik dat meteen. Ik wacht eerst Sony af. Van Nintendo ga ik er wel uit dat ze gaan vlammen. Nieuwe console presentatie! Awseome
GT is echt de place te be. Straks na EA, Twisted Metal en ME en dan daarna Ubi, dan Hitman en dan Sony.
Waar zeg ik dat ik nieuwe shit wil zien.. En nieuwe dingen moeten wel leuke dingen zijn!. Fable vind ik juist tof doordat je zelf lekker de wereld kon verkennen. Een vermakelijk maar makkelijk sprookje met veel sfeer .. Dit wordt de eerste Fable die ik niet haal, ik ga er geen kinect voor kopen!
wat een avond he, lange tijd geleden dat ik zolang achter de pc heb gezeten ondertussen effe muziekje aangezet en wat te vreten gehaald en drinken zit heerlijk in me relax stoel achter me 21inch full hd pc monitor , lekker de ventilator aan voor wat frisse wind in een warme kamer, heerlijk gewoon
Ik ben net terug van m'n werk, waar moet ik zijn om al het nieuws te lezen (en de trailers te bekijken!)?