Dikke klote lijst van MS als die waar is. Maar ik kijk elk jaar met een sprankje hoop naar MS maar het valt elk jaar weer tegen.
Wtf, alleen maar Kinect en XBLA exclusives. Donder op met je overload aan Kinect en geef ons nieuwe vette NON Kinect games!
Uit de startpost: Bron: Eurogamer De startpost heeft dus blijkbaar fouten uren voor sommige conferences,... foei Dulle! Moet ik natuurlijk zelf wel goed gerekend hebben. Nintendo: 7 juni om 18.00 (die had je goed ) MS: 6 juni om 19.00 Sony: 7 juni om 02.00 Hier stond niets Bron: Eurogamer
Ik vind een E3 altijd leuk. Niets beter als voordat je gaat werken even het laatste nieuws te lezen. Ben heel benieuwd wat we allemaal krijgen. Nog 2 weken Heerlijk!
fffuu! Hoezo zijn die van Nintendo en MS vroeg en die van sony om 02.00! SUPER SUCKS, die kan ik dus niet zien of ik wil maar 3 uurtje slapen
Ik blijf het ieder jaar weer opnieuw zeggen; ik ben en blijf vreselijk met al die verschillende tijdszones. Zal het veranderen. edit: Moet je wel zelf de goede dagen erbij zetten he. Nintendo is 7 juni, niet de 6e Ik zit er maar een paar uur naast, jij een hele dag.
Volgend jaar probeer ik het iig niet meer. Zoeken jullie het maar zelf uit. Iedere keer maak ik er weer een fout mee... Gelukkig zat ik er niet ver naast en was het steeds een uur te vroeg ipv een uur te laat.
Ach, sowieso beginnen ze toch niet op tijd. Vooral Sony heeft het daarmee erg. Hoeveel later zijn ze vorig jaar begonnen? Een half uur te laat ofzo?
Oke WTF ! sony-is-working-on-playstation-4 http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-26-sony-is-working-on-playstation-4 Misschien word de E3 toch nog wel ergens heel verrassend !
Hoezo wtf? Toch vrij logisch... een nieuw console wordt niet in 1-2-3 gerealiseerd. Het is ook al bekend dat MS ook met een nieuwe console bezig is. Maar ik verwacht van beide geen nieuwe console voor 2013. Al het verschil van Nintendo's nieuwe console niet al te groot is met de current-gen kan het misschien nog wat langer duren.