ME zag er strak uit vraag mezelf af waarom ik 1 en 2 niet gespeeld heb E3 kijken gaat me veel geld kosten
maar ff koffie zetten en bedenken of ik wat aan Anubis zijn opmerking mbt mijn leeftijd ga doen. Een permban ofzo.... IGN nu de gameplay van NFS nog een keer alleen nu veel beter te zien
En als ie uit komt of hij mijn verwachtingen kan bevredigen? Toen ik de 1e keer die teaser zag werd ik echt razend enthousiast en dat is stiekem toch bijven op hopen dus ik denk dat het alleen maar kan tegen vallen bij mij :{ Hoop toch dat het een gave game wordt!
Damn, ik moet nog steeds Brotherhood kopen... maar ik ben best wel nieuwsgierig naar wat ze gaan showen van Revelations!.
Indeed, heb je het nu over dat filmpje met dat flesje water? Want die is echt bruut. En ik hoop idd op far cry 3
Als ze met een nieuwe far cry komen dan word ik heel blij Nieuwe tom clancy (elke van de serie) boeit mij niet zoveel, sorry voor de fans daarvan maar die games hebben mij nooit echt geboeid. Meeste wel gespeeld maar niet lang vol gehouden.