ff snel een vrag, ik zie ze steeds die kabel er in de vita stoppen en dan op het grote scherm. Netekenbd dat dat we dat ding aan kunnen sluiten op de tv om te gamen? Dat zou grandioos zijn.
Zover ik het heb gezien is het gewoon een audiokabel hoor, anders kregen we wel live footage te zien op de schermen en dat was niet zo. Zal gewoon voor audio zijn geweest (3.5mm mini jack)
Ik heb alleen nulkommanul verstand van wifi en 3g zaken. 3g, is dat ook met extra kosten zoals abbotje? of is dat 5 tientjes meer, en dan heb je het? en online spelen, gaat dat dan overal met 3g? of zal ik dit in een ander topic vragen?
Wifi dan ben je afhankelijk van een router in de buurt (thuis netwerk oid) terwijl 3g overal bereikbaar bent, geen idee of dat met abonnement zal zijn maar ik denk het wel.
zo... Verhaal zat te minste beter in elkaar als bij Microsoft. Stuk inhoudelijker, mensen die daadwerkelijk kunnen presenteren. Geheel stak ook beter inelkaar. Of wat ze lieten zien ook beter is mogen jullie bepalen, maar ik vond van wel
Ok, dankjewel vor de antwoordjes. nou, ik ga hem zeker halen. Ik zou graag ook een tomtom of zo hebben, dan moet ik 3g hebben he? Wifi gaat sowieso niet luken maar een tomtom met 3g dat is wel een zekerheidje toch? Ben nu zo gehypt door dat ding, echt vet.
Een TomTom gaat via rechtstreekse verbinding met een satelliet, is geen abbo voor nodig hoor en ook geen 3G of WiFi
in de tomtom zit een sim van vodafone Even Kinect Me uitgeprobeerd (lijkt nog niet echt) [yt]QOOLRzdY-6g[/yt]