Dust, Starhawk, Resistance 3, UC3, Sly Cooper, Medievil en de tv tot nu toe gezien. TV was erg vet en de rest gewoon zeer nette en nice exclusives
TV zie ik niks over staan, maar de rest, op Medievil na was al bekend of boeit me niet zo. Dust als MMOFPS kan tof zijn, maar dat is afwachten.
Aah, blijkbaar gewoon een 3DTV. Ach, totdat je 3D echt foutloos zonder brilletje kan kijken koop ik waarschijnlijk toch nog niet zo'n ding.
een 3d tv waar je splitscreen op kan spelen zonder het screen te splitten en verder een mooie stapel exclusive content aanbiedingen op de ps3 met SR3, NFS en BF3
jij moet gewoon je ps3 niet meer aanraken. Vita is nice hoor! Tis dat ik gewoon geen handheld moet kopen...... ben benieuwd hoe ze gebruik gaan maken van camera's aan twee kanten. edit: uc abyss op de vita...hmmm iets minder mooi was fijn geweest, want ik wil ws de nieuwe Nintendo, niet de nieuwe psp edit 2: zeeeeeeer nette intergratie met de ps3! opslaan op de vita en savegame weer laden op de ps3 en verder spelen (via cloud based saving). Nice hoor
E3 stelde precies ook nog niet echt veel voor tot nu toe. Microsoft heeft niet echt weten te verrassen. En sony ook al. Buiten de prijs van Vita. Wat een stomme naam ook. Maar daar gaan we natuurlijk niet naar kijken. Hoop wel dat ze dat ding snel releasen. Mis iets in mijn handen als ik lang onderweg ben enz.
ik kijk op gamesradar maar die is niet HD. Saaie presentatie en redelijk veel was al bekend. Maar Sony zet gewoon een superstrakke gamelibrary neer en Vita ziet er nice uit
streetfighter X Tekken op de Vita met Cole Fighters beginnen groot te worden op de handhelds! edit: vette graphics
Filmpjes laden niet in de NS treinen . Nu moet ik eerst nog weer wachten totdat ik op stage ben. Heb al wat leuke dingen gehoord van Sony. Nintendo gaat vanavond de press pwnen.....