E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand trouwens enig idee waar ik nu het Sony evenement even terug kan kijken? En die van ubi?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Redelijk wat dingen die we al wisten idd:

Resistance 3 (zag er goed uit trouwens!), UC3, Sly Cooper, nieuwe gameplay van Bioshock, spellen waar Move mee mogelijk is (tenminste niet verplicht), Medievil (wel move only), Starhawk

verder een 3dtv waar je met 2 man op kan spelen zonder splitscreen (dus twee verschillende beelden op 1 tv)

en natuurlijk de aankondiging van de Vita met UC, Wipout, Ruins en Streetfighter

al met al veel exclusives, nette line-up, redelijk saaie presentatie, deels ook omdat we praktisch alles wel kenden.

ow ja en een excuus voor de outage!

Tot nu toe het meest genoten van EA geloof ik :eek:.

@ Zeroch: ik heb die van Sony vanochtend terug gekeken op Gamesradar

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    rond kerst 2011

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Als ik dat zo lees dan vond ik EA tot nu toe denk ik ook het sterkst. Al waren die ook niet echt verassend bezig.

Dus het komt allemaal weer op Nintendo aan om met echt nieuwe en verassende dingen te komen.

Maar al met ondanks dat er weinig verassingen waren kijk ik wel uit naar komend game-jaar. De hoeveelheid toptitels die er aankomen is echt ongekend.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup het wordt vetter en vetter en ik ben superbenieuwd wat de gevolgen gaan zijn van Nintendo's nieuwe console. Als die een pak krachtiger is dan de huidige consoles zouden ze wel eens veel meer 3rd party support kunnen gaan krijgen

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hopelijk wordt het wel een console voor in de woonkamer, niet een tabblet achtig ding.

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nog 9 uur en we weten het :).

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Awesome, ik kan niet wachten op die van Nintendo. Niet dat ik hem zou aanschaffen hoor, heb al genoeg in huis met m'n 360. Tot nu toe bevalt het wel van wat ik heb gezien. :)

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Oke, gelukkig ben ik dus gaan slapen enige boeien was vita die ik toch niet koop haha :D

Jammer dat ik mijn vriendin moet bezoeken vandaag had wel zin om nintendo te zien!

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb er nog niks van gezien maar ben echt te nieuwsgierig voor woorden:

- vernieuwend
    - 3rd party support
    - krachtiger dan de ps3

dan ben ik om. Dan is het 6,5 jaar na de aanschaf van mijn 360 en dan mag er wel weer een nieuwe console komen :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat MOET gewoon.

Als ze vandaag in de presentatie toptitels van EA, Ubi , Activision laten zien voor de 'Nintendo' dan ben ik meteen verkocht.

Als het Mario, Zelda en Kirby is dan haak ik af. Ik vind het niet erg om een console te kopen voor een tiental exclusives (zie PS3 :+ ) maar dan moeten ze wel in mijn favoriete genres zitten.

Al word de nieuwe 'gimmick' misschien wel allesbepalend... OF ik word helemaal enthousiast OF ik haak net zo hard af als bij de Wii

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik hele press conferences terug zien ?

Ik wil die van sony nog compleet terugzien.En van ubisoft heb ik delen gezien.

Far Cry 3 zag er echt goed uit.. alleen geen Rainbow Six :mad:

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond FC3 zielloos eerlijk gezegd

zelf die van Sony teruggezien op Gamesradar, was idd wel even zoeken! Kon verder nergens een opname vinden

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen, ben de conferentie van sony aan het bekijken: Link

Wat een vervelend lange intro :+

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Via gamespot ben ik nu alles aan t terugkijken.

Ik ben echt heel erg benieuwd naar Nintendo vanavond.. en dan eigenlijk meer naar de third party ontwikkelaars en wat ze naar die console gaan brengen.

17. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635

Hahaha, daar gaat je voorspelling...

Ze komen gewoon keihard met Halo remake en Halo4 \o/

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Om 19:00 uur na Nintendo op GT.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt zin in de E3 show van Nintendo, beter komt er een mario game die net zo populair wordt als:

Verder benieuwd naar de lineup voor de 3DS wil dat apparaat toch wel halen eigenlijk:)

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vond de Sony presentatie niet heel bijzonder. Uncharted 3 zag er mooi uit, maar zag op het gebied van gameplay en op andere vlakken niks nieuws. Resistance 3 viel me ook tegen, leveldesign in de demo vond ik crap. De God of War Origins remake vind ik gewoon cheap. PSP games porten naar de PS3......Kunnen ze nou niet met iets beters komen? Tja en dan die TV. Leuk als je een hele kleine kamer hebt of als je er heel kort opzit, maar anders is hij gewoon veel en veel te klein. De Move games boeiden me niet heel veel. Vond Medieval Move er gewoon echt crap uitzien. Infamous 2 is m'n ding niet en LBP2 ga ik echt niet opnieuw spelen vanwege een Move toevoeging. Starhawk vond ik dan wel leuk. Dust 514 vond ik er echt compleet zielloos en leeg uitzien, vond het helemaal niks. Sly Cooper is wel leuk. Ben totaal geen Star Trek fan en vond de game er ook niet tof uitzien. Bioshock was vet, maar die haal ik wel lekker op de Xbox 360.

De Playstation Vita, damn wat een klote naam. Klinkt als de naam van een waterproducent of een of ander vitamine product. Tja, was al zoals verwacht. Eigenlijk gewoon PS3 games maar dan portable op de PSV. Had liever echte nieuwe IP's special voor de PSV gezien. Apparaat doet me allemaal niet heel veel. De iPad is voor mij het mobiele platform.

Zoals verwacht veel nadruk op Move. Verschil is echter dat Kinect echt perfect werkt en Move niet. Met de sharpshooter is het begin van bijv Killzone 3 erg goed te doen, maar eenmaal verder is het gewoon echt ronduit klote. Je speelt het ook maar voor een korte tijd, lang ermee spelen gaat niet. In het merendeel van de games werkt Move gewoon niet lekker. In Socom werkt het bijv echt bagger!

Nee, Sony wist mij niet te overtuigen. En na wat ze me laatst hebben geflikt naast het hele PSN gebeuren kunnen ze echt verbranden daar.

Deel Deze Pagina