ik ging een beetje voor het eind van de Persconferentie van Sony slapen..., de Persconferentie was leuk, veel nieuwe gameplay beelden etc... maar echt heel veel nieuws was er ook weer niet, en volgens mij heb je een 40'' 3DTV voor rond de 800 euro?. Uncharted 3 zag er natuurlijk heel goed uit maar Uncharted Golden Abyss ook, zeker zijn dit wel de 2 belangerijkste titels voor mij geweest op de Sony persconferentie, en natuurlijk de prijs eindelijk voor de Playstation Vita!.
Kinect werkt eigenlijk niet zo perfect naar mijn mening, het werkt wel goed... maar nou niet ''perfect'' .
Heb het ook niet echt op Kinect. Belangrijkste voor mij is dat je de keuze hebt. Je kan met Kinect spelen of gewoon niet en lekker met de controller. Als die keuze gewoon blijft. Ben ik al blij.
Inderdaad, zoals bij Mass Effect 3 heeft de Kinect wel een leuk extra, maar het is eigenlijk maar een klein extra naar mijn mening, en als ik het spel uren lang zou spelen op 1 dag heb ik echter geen zin om tegen me kinect te praten wat me keuzes zijn in de conversaties van Mass Effect 3 . Ik zag eigenlijk helemaal niet echt 1 interessante Kinect titel..., Dance Central 2 leek gewoon enorm veel op Dance Central (1) maar met wat leuke toevoegingen, hopelijk dat ze een leuke setlist bij Dance Central 2. En al dat andere troep zoals Kinect Disney World zag er leuk uit voor even, ik neem aan dan je dit spel eventjes zal gaan spelen en dan is het alweer enorm saai .
eens. Als de intergratie met ME3 goed gaat werken vind ik het al een stuk interessanter. Bij de move is het vaak ook optioneel (en vind ik het overigens nog steeds vaak niks )
Damn heb net weer even Far Cry gekeken. Vond hem nog toffer dan gister. Creepy verhaal en personages. "Did i ever tell you the definition of insanity?" Nu alleen nog een een HD versie van de clip. Waar zijn de topics van Far Cry en BIA Dulle?
Niet verrassend maar hun presentatie was gelikt, snel, pakkend en scherp. Het enige minpunt persoonlijk vond ik de te lang durende demo (tank) van Battlefield. Nintendo gaat knallen.
Minpunten E3 tot nu toe Waar blijft MGS RISING eigenlijk WTF Brothers in arms is verkracht Lionhead studios verraad de hardcore fable players Beyond Good and evil komt pas op de next-gen consoles Geen splinter cell Mister caffeine was ontzettend vervelend. Sony's conferentie was beetje lang en saai. Microsoft hing veel te veel op kinect ( Kinect only games ) EA blijft ea met voorspelbare line-up. Microsoft was ook voorspelbaar ( geen echte nieuwe games ) Halo 4 (5) (6) ( geen bungie productie / is geen echte halo voor mij ) Microsoft moet stoppen met de acteurs. ( vast nog meer minpunten ) pluspunten ghost recon, looks very nice GTTV doet het goed met after demo's o.a Skyrim GTTV demo Batman GTTV demo Bioshock GTTV demo Ryse (kinect) staat nog niet vast voor kinect only dus er is hoop. Battlefield ( need i say more) Call of Duty MW3 - hetzelfde maar afsluiter trilogie Overstrike ( grappige actiegame ) van Insomniac multiplatform The return of Lara croft ( meest verrassende vind ik ) Fifa 12 kinect fun lab. ps vita ( grappig ) Uncharted 3 Assasins creed trailer met soundtrack van Woodkid -iron Disneyland & Sesamstraat kinect ( is gewoon tof ) (later komt er wel meer )
Voor zij die de complete press conference van Microsoft nog willen zien, ze staan gewoon op Youtube in HD, dankzij IGN
Ik maakte gister nog een grapje tegen iemand dat die kerel van Sony erg soothing praat. Maar ben dus bij die basketball game dus mooi in slaap getuimeld. Nu maar ff de rest kijken van de pers conference. Allang aangekondigt niet aanwezig te zijn. Check de gametrailer pre-e3 interview maar.
Ze gaan hem pas in de winter laten zien omdat ze dan een major nieuwtje hebben over de game. Ik vermoed dat ze de nieuwe Fox engine gaan gebruiken voor de game.