begin nu al dingen te vergeten. Hoe heette dat ene gitaarding ook alweer? Die leek me best geinig! (met een echte gitaar spelen via je 360)
Veel Kinect van Microsoft, maar ze kunnen het beter goed aanpakken (veel releasen qua Kinect en verder ontwikkelen) dan maar sporadisch een Kinect game te releasen. Want dan had je het net zo goed niet op kunnen zetten. Mij boeit Kinect niet veel en ik ben al lang tevreden als je tenminste zelf de keuze blijft houden of je het wel of niet gebruikt in een game. Bij sommige games ziet het er wel erg gaaf uit moet ik zeggen. Maar doe mij maar een controller in de hand.
Straks even kijken, bedankt! Vanavond ga ik ook even die van Nintendo kijken, ben erg benieuwd naar die nieuwe Wii.
Die idd! Is daar al meer info van? Ik speel zelf piano en heb wel een gitaar maar merk dat ik wat lui ben met oefenen. Leek me best een geinige manier van wat leren spelen
ah hier 3 trailers van Rocksmith http://www.gamez.nl/music/4221-rocksmith/video/33523-rocksmith---drie-trailers.html
Argh, ben ik vannacht opgebleven, begint de show en val ik uiteindelijk toch in slaap tijdens die Medievil (toch al een goed uur in de presentatie) . Half uur wakker geworden en dan maar gewoon in mijn bedje gekropen ook al was conference nog bezig. Straks die schade maar inhalen .
De facebook page van fable 3 ( waar de nieuwe trailer is gepost ) word met de grond gelijk gemaakt.. Als microsoft of lionhead hier niks van aantrekken zijn ze echt dom. EDIT: Ze noemen het FAILBLE
confirmed Ze hadden die titel gewoon onder een andere naam moeten verkopen. Het ziet er namelijk wel gewoon vet uit
Zo CGI trailer zegt helemaal niks eigenlijk. Maar de grootste mes in de rug is. Dat er geen nieuwe echte BIA komt die beloofd was. En dan komen ze met een over the top shooter, onder de BIA naam. BIA is realistisch en WW2, niet dit...
Ondanks dat, de game komt uit onder de naam Brothers in Arms. Vind dat echt diep en diep teleurstellend gezien die serie juist zo vet was. Zijn weinig WWII spellen die zo serieus en tactisch waren als BiA en dat was juist wat de serie zo vet maakt(e). Die nieuwe game kan best vet zijn hoor, maar waarom onder de naam BiA uitbrengen...