gamesradar zelf overigens nog nooit een BIA besteld. Laatst wel HH gratis gekregen van mijn vrienden van FRS \o/
Dit? Staat gewoon de startpost 3733, dus nog een zo'n 100 posts te gaan... word gemakkelijk gebroken. Zou me niet eens verbazen als we over de 4000 gaan.
Topper van de E3 dit jaar is voor mij toch wel Battlefield 3, zit helemaal into BF1943 momenteel. En Battlefield is ook gewoon veel toffer dan Call of Duty, niet alleen grafisch maar ook kwa gameplay. CoD voelt teveel aan als een rail shooter. Teleurstellende E3 dit jaar helaas (tot nu toe)
Haha ja top dankje! En wie leest er tegenwoordig nou nog startposts? Ondanks dat het irritant is dat iedereen het niet doet;p
kan je niet gewoon een uurtje vrij nemen? @Edjuuuh: bijzonder dat ze dit niet genoemd hebben. Echt supernieuws! :b:
Nah, ik heb straks nog een overleg, kan ik niet onderuit. Denk dat ik Nintendo dan maar download en lekker op TV bekijk
Wat gaat trouwens het nieuwe postrecord worden? We zijn al ver over 2 jaar geleden heen en we hebben vorig jaar al bijna ingehaald. En dan moet Nintendo nog komen! Gaan we over de 5000 heen?