Ik ben, als het openbaar vervoer meewerkt, om kwart voor 6 thuis, dus dan kan ik de thread volspammen met OMG's over de nieuwe Mario.
Nope, we zullen het met Flix moeten doen die zegt dat die om 5.45pm begint daar (toevallig dezelfde tijd als vorig jaar...) . Ik zeg ban.
al dat gebitch over de ps3 en daarna dubbelposten...je vraagt er om! Ligt het trouwens aan mij of is het verdomde stil rondom Nintendo's nieuwe console?
Ik had in de loop van de dag ook her en der al wel wat beelden van 3rd party games die de show niet zouden halen verwacht. Misschien maar positief denken en er van uit gaan dat Nintendo alles krampachtig geheim houd tot de spectaculaire onthulling van vanavond waarna er een enorme berg info (over 3rd party titels) beschikbaar zal komen
Jezus waarom altijd dat gebash op kinect? De technologie is echt geweldig, zit veel potentie in voor goede games maar de games zijn op het moment om te huilen, betekend toch niet gelijk dat heel kinect slecht is?
Eh nee, game lijkt me namelijk tof. Straks Nintendo, ben benieuwd of ze m'n twijfel weg kunnen nemen.
Zojuist Sony gezien. En wat een belachelijk prijs stelling van de Vita. Prachtige prijs in de US van 249 Dollar (= 169 Euro) (had em met deze prijs hier vrijwel direct gehaald) Maar zelfs Japan heeft een belachelijke omgerekende prijs van 311 dollar (211 Euro) Maar wij zijn wel het topje van de ijsberg met de prijs met een prijs van 249 euro oftewel 365 Dollar. Waarom moeten wij bijna de helft meer betalen? Ja zo gaat het altijd met de prijs van games maar om het nu ook met hardware te doen belachelijk.