E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zag toch gewoon in al die filmpjes dat ding in beeld. :confused:

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    [GT]715095[/GT]

Vind het weer ouderwetse Wii zooi imo.
    Niet aan mij besteed.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ok dus idd wel een nieuwe console, maar dan wel de gewone ps3/360 games? Dat schiet toch niet op?

zelf zie ik een tablet/controller icm een console wel zitten overigens :)

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Al die beelden zijn niet van de Wii U. Dat is allemaal 360/PS3 beelden. Ze hebben aangekondigd dat die games ook naar de Wii U komen. Zelfs Nintendo kwam met een redelijk stom filmpje aanzetten "met wat het allemaal kan". Waarom zoiets laten zien als je ook ingame beelden hebt? Lijkt mij niet logisch.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Euh ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden :eek:

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    prachtig, al die kiddos die ruzie maken mbt BF3 vs MW3 :lol::lol: (tweets, rechts van GT stream)

zoiets dus:
    xD

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als Fardo het al niet meer weet. Dan moet het wel heel erg zijn. ;)

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan gamen op m'n TV (HD) of op m'n controller. En alle Nintendo games spelen en ook nog eens alle third-party games! Geweldig toch?

Vraag me wel af hoe ik het aansluit op m'n tv en hoeveel stroom de Wii U gaat vreten.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik verwacht gewoon een hoop PS3/Xbox 360 ports.
    Als hardcore gamer moet je maar gewoon wachten totdat Sony en Microsoft met hun nieuwe consoles komen.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Idd. Aan de ene kant wel weer iets echt nieuws en meer third party support, maar aan de andere kant zijn de graphics niet veel beter dan die van de 360/PS3. Willen ze dan weer al die jaren achter gaan lopen? Denk dat er veel gamers niet zijn vergeten dat hun wii de afgelopen jaren stof loopt te vangen.

Aan de andere kant heeft het wel weer toffe mogelijkheden. Ze hebben het nog niet echt laten zien, maar het feit dat je een extra scherm hebt los van je tv geeft wel weer veel creatieve mogelijkheden.

Ik denk alleen niet dat het te doen is om 4 van die controllers te kopen, want die zullen wel duur worden.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook niet echt wat ik er van moet vinden, aan de ene kant vet aan de ander kant "tja"..

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd de controller werkt gewoon als een gewone controller. Maar werkt ook tegelijk als een interactieve controller. Iets van het scherm na de tv slepen.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic terug lezen is echt hilarisch!:D Maar ik snap niet dat er zoveel onduidelijkheid is bij vrijwel iedereen in dit topic. Misschien had je meer moeten kijken en luisteren en minder moeten spammen voor het record :+

Nintendo heeft het nieuwe concept van de console gepresenteerd. Ze zullen de specs van de console of nog niet 100% vastgesteld hebben of nog niet vrij willen geven. Waarschijnlijk het laatste. Nintendo doet nooit moeilijk over de prijs maar die hebben ze ook nog niet verteld. Interessante controller. Goed om te zien dat er games voor de core gamer komen. Ben benieuwd naar de uiteindelijke specs, prijs en games.:)

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind het wel gewoon vet voor erbij :) Lekker in de woonkamer, zodat ik niet naar boven hoef zoals nu met m'n 360. Kan je lekker doorspelen als er iemand tv wil kijken :)

Als ie dan ook nog HD streaming / andere hd media ondersteunt, dan zijn we natuurlijk klaar.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nu moeten ze allen nog een keer goede games gaan maken;)

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    De vraag is of developers er genoeg creatieve en vernieuwende dingen mee gaan doen en dat hadden ze meer moeten benadrukken. De wii mote is uiteindelijk niet veel meer dan een gimmick gebleken en ik vrees dat nintendo weer die kant op gaat.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat het weer even gaat duren voordat we iets boeiends erop gaan zien.
    Zullen we eerst 2 jaar lang, Party shit krijgen.

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nouja, je ziet overal tablets vandaan komen en Nintendo dacht: Dat kunnen wij uitstekend combineren met games. En er komen echt wel games uit waarvan ik onder de indruk zal zijn. Zonder twijfel.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.034
    Nintendo heeft trouwens hun missie volbracht.

Morgen praat echt IEDEREEN over de WiiU, omdat alles zo vaag en verwarrend is. Gratis mond-op-mond reclame. :cool:

Dat is wel echt enorm slim.

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, Darksider 2, ninja Gaiden 3 en nog veel meer!

Ik ben nu toch wel benieuwd. Het is dus een controller en de echte ''console'' is nog niet bekend. (hoe die eruit ziet)

Nog steeds een beetje vaag allemaal.

Maar het idee is zeker tof.

Deel Deze Pagina