ok dus idd wel een nieuwe console, maar dan wel de gewone ps3/360 games? Dat schiet toch niet op? zelf zie ik een tablet/controller icm een console wel zitten overigens
Al die beelden zijn niet van de Wii U. Dat is allemaal 360/PS3 beelden. Ze hebben aangekondigd dat die games ook naar de Wii U komen. Zelfs Nintendo kwam met een redelijk stom filmpje aanzetten "met wat het allemaal kan". Waarom zoiets laten zien als je ook ingame beelden hebt? Lijkt mij niet logisch.
Ik kan gamen op m'n TV (HD) of op m'n controller. En alle Nintendo games spelen en ook nog eens alle third-party games! Geweldig toch? Vraag me wel af hoe ik het aansluit op m'n tv en hoeveel stroom de Wii U gaat vreten.
Ik verwacht gewoon een hoop PS3/Xbox 360 ports. Als hardcore gamer moet je maar gewoon wachten totdat Sony en Microsoft met hun nieuwe consoles komen.
Idd. Aan de ene kant wel weer iets echt nieuws en meer third party support, maar aan de andere kant zijn de graphics niet veel beter dan die van de 360/PS3. Willen ze dan weer al die jaren achter gaan lopen? Denk dat er veel gamers niet zijn vergeten dat hun wii de afgelopen jaren stof loopt te vangen. Aan de andere kant heeft het wel weer toffe mogelijkheden. Ze hebben het nog niet echt laten zien, maar het feit dat je een extra scherm hebt los van je tv geeft wel weer veel creatieve mogelijkheden. Ik denk alleen niet dat het te doen is om 4 van die controllers te kopen, want die zullen wel duur worden.
Idd de controller werkt gewoon als een gewone controller. Maar werkt ook tegelijk als een interactieve controller. Iets van het scherm na de tv slepen.
Dit topic terug lezen is echt hilarisch! Maar ik snap niet dat er zoveel onduidelijkheid is bij vrijwel iedereen in dit topic. Misschien had je meer moeten kijken en luisteren en minder moeten spammen voor het record Nintendo heeft het nieuwe concept van de console gepresenteerd. Ze zullen de specs van de console of nog niet 100% vastgesteld hebben of nog niet vrij willen geven. Waarschijnlijk het laatste. Nintendo doet nooit moeilijk over de prijs maar die hebben ze ook nog niet verteld. Interessante controller. Goed om te zien dat er games voor de core gamer komen. Ben benieuwd naar de uiteindelijke specs, prijs en games.
Ik vind het wel gewoon vet voor erbij Lekker in de woonkamer, zodat ik niet naar boven hoef zoals nu met m'n 360. Kan je lekker doorspelen als er iemand tv wil kijken Als ie dan ook nog HD streaming / andere hd media ondersteunt, dan zijn we natuurlijk klaar.
De vraag is of developers er genoeg creatieve en vernieuwende dingen mee gaan doen en dat hadden ze meer moeten benadrukken. De wii mote is uiteindelijk niet veel meer dan een gimmick gebleken en ik vrees dat nintendo weer die kant op gaat.
Ik denk dat het weer even gaat duren voordat we iets boeiends erop gaan zien. Zullen we eerst 2 jaar lang, Party shit krijgen.
Nouja, je ziet overal tablets vandaan komen en Nintendo dacht: Dat kunnen wij uitstekend combineren met games. En er komen echt wel games uit waarvan ik onder de indruk zal zijn. Zonder twijfel.
Nintendo heeft trouwens hun missie volbracht. Morgen praat echt IEDEREEN over de WiiU, omdat alles zo vaag en verwarrend is. Gratis mond-op-mond reclame. Dat is wel echt enorm slim.
Tsja, Darksider 2, ninja Gaiden 3 en nog veel meer! Ik ben nu toch wel benieuwd. Het is dus een controller en de echte ''console'' is nog niet bekend. (hoe die eruit ziet) Nog steeds een beetje vaag allemaal. Maar het idee is zeker tof.