1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
  3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    The Witcher 2 ziet er vet uit!

@Pegas: jij speelt hem voor de pc toch? Hoe is ie?

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb hem heel even gespeeld en hij is prachtig en enorm tof en cinematisch. Ik moet eerst nog even deeltje 1 uitspelen en dan ga ik een stuk deel 2 opnieuw spelen met de save game die je kan inladen uit deel 1. Als de game enigszins op de pc versie lijkt kan je veel grafisch geweld met toffe gameplay en een enorm vette wereld verwachten.

Het is echter geen open-world RPG als Oblivion/Skyrim, mind that. ;)

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yep. Ik vind het een topper. Het speelt lekker, verhaal is ook best boeiend en de replay value is zeer groot (je gaat het minstens 2x willen uitspelen). Daarbovenop ziet de game er ook nog eens super uit. Als je van action RPG's houdt is het zeker een aanrader.

7. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja CGI ziet er altijd mooi uit. De daadwerkelijk game op de PC vind ik behoorlijk matig. Het ziet er als een geporte Xbox 360 game uit in plaats van een full blown PC game.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    :lol:

Dit is juist de enige full blown PC game, de rest van de games op de pc zijn allemaal goedkope ports.

9. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een DX9 game is full blown PC... juist. Full blown PC en toch krijgt de Xbox 360 ook the Witcher 2?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ook al is het Dx9, het ziet er toch prachtig uit op de PC? In de video reviews in ieder geval wel. Maar misschien is dat meer door het mooie design

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb geen donder verstand van pc games, maar wat ik meekrijg van diverse sites is dat The Witcher 2 a) echt eerst als pc game ontwikkeld is b) het nodige vraagt van je pc/er verdomd goed uit ziet. Maar ligt misschien ook aan mijn gebrek aan kennis.

Deeltje 1 ook de moeite waard? Want die trekt mijn nieuwe laptop vast wel

12. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De art direction is inderdaad best goed maar het zijn lage polygoonmodellen. Check het haar maar eens van die main character, dat had Baldur's Gate 2 op de PS2 ook.

Battlefield 3 dat is echt de eerst game sinds Crysis en Crysis Warhead die de technische grenzen verlegd.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Onslaught is gewoon teleurgesteld dat er geen DX11 features in zitten. Buiten dat is het gewoon een full blown pc game. Sowieso zal er vroeg of laat een DX11 patch aankomen. ;)

En Kevf, deel 1 is wel heel anders qua gameplay etc. en in sommige gebieden nog best zwaar op de hogere settings, maar je bent er iig uren zoet mee. Het is een best leuke game, maar de sidequests worden op een gegeven moment wel een stuk minder.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm okay, misschien perst het niet alles uit een state of the art PC. Maar ik weet wel dat als de 360 game er net zo uit gaat zien wij straks allemaal heel erg blij gaan zijn :)

15. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen wel zien hoe the Witcher 2 zich vertaald naar de Xbox 360. Als de Xbox 360 nagenoeg dezelfde graphics aflevert dan weten we genoeg.

Dan is het altijd een Xbox 360 game geweest die vanwege optimalisatie problemen gewoon eerder op de PC is uitgekomen. Het gat tussen een high-end PC en een Xbox 360 is namelijk zo groot dat een full blown PC game never nooit nagenoeg hetzelfde eruit kan zien op de Xbox 360.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Sowieso zal de 360 versie nooit ubersampling aan kunnen.

17. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Good riddance.
    Een dynamische feature die aan de hand van je framerate extra SSAA toevoegt om te zorgen dat je nooit een goede framerate haalt... yeah!

Crytek krabt zich achter hun oren want het was hun droom om een PC te maken die op geen PC goed kon lopen. :p

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Tsja, dat soort features zitten toch juist in full-blown pc games? ;)

Ik vind het trouwens hilarisch dat je de expert probeert uit te hangen, maar bij een laggy livestream niet eens begrijpt dat het niet aan de framerate van de game ligt, maar aan de vele serverrequests. :lol:

19. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk ik kan Mass Effect 2 ook wel draaien met 8x SG-SSAA en SLI 16x SS-TRAA voor minimale framerates maar dat maakt Mass Effect 2 nog steeds geen PC game maar een 100% Xbox 360 port.

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    :'-( Lukt me niet om wakker te blijven, dus ik ga maar nu slapen. Dit jaar niet zo veel E3 volgen live ten minsten.

Deel Deze Pagina