er komen nu zeker geen pers conferenties meer ergens live van bepaalde uitgevers, ik wil zo graag F1 2011 zien van Codemasters
Maar die komen ook op de PS3 en 360. En wat we zo zagen in de presentatie zag het op de WiiU minder uit. Dus gaat iedereen voor de PS3 en 360, tenzij Nintendo iets extra brengt in die games met de WiiU controller. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren eigenlijk. Duurt wel even voordat ze het echt goed gaan gebruiken.
Zo kun je elke kut presentatie goed praten Fanboy! was er nou trouwens nog een nieuwe Mario voor die Wii U?
Maar hoe zit het nou met HD games zoals BF 3 dan? kunnen die ook gewoon ge streamed worden naar de controller? want je zag allemaal van die low res games op de controller..
Was geen kut presentatie, ik heb het meest genoten van de presentatie van Nintendo\o/\o/\o/\o/ Toch ga ik straks weer Deadspace 2 spelen op de x360 ^_^
Enkel fact sheet downloaden, daar staan de specs... nou ja specs. Ding is bc met de Wii maar niet met de GC, gebruikt zijn eigen 12cm discs, geen Bluray, full hd output en IBM processor. Dat is praktisch al dat er in staat, geen echte specs sheet jammer genoeg.