Hoezo zou je nog gamecube spellen willen spelen? Als je die spellen zo goed vind bewaar je toch je Wii/Gamecube?
GC heb ik niet, Wii wel maar wil ik vanaf eigenlijk . Heb nog een stapel GC games liggen die ik moet uitspelen en het zijn eigenlijk allemaal toppertjes.
Dat stukje met Honkbal zag er wel oke uit. Dat ding voor de tv houden en zoomt dan met je controller en die zoom zie je op controller scherm. In combinatie met goede games. COD etc en dezelfde graphics als de 360 kan het leuk worden. Maar dan moet het echt wel hetzelfde eruit zien als op de 360. Voor mij dan.
Ik hoop dat iedereen die het niet snapte nog naar gametrailers zit te kijken. Want datgene wat eigenlijk al duidelijk werd uit de show(blijkbaar niet voor iedereen) wordt nu in baby taal uitgelegd.
Dat interview met Reggie (ATM @ GT) hij is duidelijk niet blij met sommige vragen, zijn non verbale uitingen vertellen veel. Reggie is een beetje geïrriteerd
Liet ik het te duidelijk doorschemeren? ik wilde het eigenlijk minstens nog een keer herhalen Nee ik was meer verbaasd over de onduidelijkheid die wel echt hilarisch is, je moet dit topic eens terug lezen. JEFF!!! hij draait door^^