Die gameplay ga ik echt niet bekijken van ME3, bang voor spoilers ook al zal Bioware zo min mogelijk spoilen. Alleen screens, info en officiƫle trailers.
Hmm dat lijkt me niet ! http://blogs.battlefield.ea.com/bat...ttlefield-3-live-ustream-broadcast-today.aspx Vanaf de E3 booth wat ik begrijp , altijd interessant om te zien als je van BF houdt
Makkelijk ! Wat ik trouwens wel gek vind ... ze kondigen een nieuwe console aan ( eigenlijk alleen maar een nieuwe controller VOOR de nieuwe console) maar ze laten geen specs of iets dergelijks zien van de nieuwe WiiU...of laat staan dat ze uberhaupt iets over de console hebben gezegd of laten zien. Dat is toch te vaag voor woorden. Net als Microsoft met die nieuwe controller van de ooit nieuwe Xbox komt. Ja jongens dit word hem , de nieuwe controller .. maar vervolgens helemaal geen console laten zien. Echt rare gasten hoor die jappanners , vissionairen dat zeker maar wel strange minded !
En dat plan is zo min mogelijk in het vaarwater van MS en Sony zitten? Ik weet precies wat het plan van MS is maar wat is het plan van Nintendo dan? En waar is die volledig doorontwikkelde concurrent voor Xbox LiVE waar je het over had?
All in time my svs-subwoofer friend. De EA dude gaf aan .... Battlefield en sports game ONLINE op de nieuwe Nintendo console. Ik kan me indenken dat game-developers MOE worden van iedere jaar BIGGER and BETTER te ontwikkelen en dat zij maar al te graag meewerken aan nieuwe ideeen. Nintendo slaat weer een nieuwe richting in en IN TIME zullen ze een goed geoliede ONLINE system introduceren met een back-catalog waar je U tegen zegt.
Worden er nog games geannouched deze E3? Of gebeurt dat enkel op de conf's van Microsoft+Sony+Nintendo+Ubi+EA?