Hehe. Niet veel meer denk ik. Denk meer los staande dingen die op de booth te zien zijn etc en wat andere kleine exclusives. Alleen heeft GT vannacht nog wat exclusive demo's etc waar ze niks over mogen zeggen. Hoop op Hitman die momenteel alleen achter close doors wordt geshowed. Dus even afwachten.
Meh..... komt er nog meer? Qua jappen games ben ik alleen benieuwd naar Remake ICO+SoTc en El Shaddai+ The Last Guardian.
Echt raar maar ik zit nu naar John Riticello op GT te kijken en hij is nu echt een beetje de sympathieke held met zn Battlefield en ME3 terwijl hij een paar jaar geleden nog de Bobby Kotick anti-christ van gaming was
Vind Far Cry 3 maar matig er uit zien eerlijk gezegd. Sowieso stelt Ubisoft echt enorm teleur, het is dat ze AC Revelations hebben want voor de rest is het crap. Driver ziet er gaar uit, Brother In Arms verneuken, geen I Am Alive en nieuwe Rainbow Six... :{
Care, ASSASSINS CREED ALL THE WAAYY DUUDE! Btw, Rayman Origins vind ik wel hard hoor. No jokes. Die game haal ik ook.
Ik vond AC er wel weer tof uit zien, maar niet echt veel veranderingen t.o.v. de vorige delen? Het lijkt hetzelfde spel in een nieuwe (originele) setting.
Ik hoop dat er nog wat meer info komt over far cry 3, want dat vind ik toch wel de show breaker op de e3
Was gewoon de trailer als reclame. Als je wilt weten wat er komt click rechtsboven op schedule. Even pauze van E3 voor mij. Genoeg gezien.