1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het verleden heeft me geleerd niet meer zomaar een product van Nintendo aan te schaffen. Het gaat mij vooral om de games en de Wii is wat dat betreft een HELE grote teleurstelling voor mij persoonlijk gebleken.

De Wii werd in het begin ook gezien als DE nieuwe manier van gamen.. Yeah right, het is niet meer dan een gimmick gebleken omdat er amper games uitkomen die GOED gebruik maken van de Wii en haar besturing. Daarom wacht ik met deze nieuwe console wel even een paar maanden na release, zoals ik dat ook doe met de 3DS. Want nieuwe games komen er maar weinig steeds, altijd maar weer die remakes van Nintendo worden een beetje lame.....

2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat moet bullshit zijn. Je kan dus niet met 2 spelers met 2 van die schermpjes spelen???

Geloof ik geen zak van, dat zou echt te stom zijn

Getver, dat nieuwtje komt gewoon van CVG dus nog best een betrouwbare bron ook

http://www.computerandvideogames.co...old-separately/?cid=OTC-RSS&attr=CVG-News-RSS

Vergeet dat lokaal multiplayeren van hardcore games dan maar meteen, daar heb je toch gewoon 2 of meer van die controllers voor nodig?

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou zo`n faal zijn als het waar is. In dat geval ben ik sowieso niet meer geïnteresseerd.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als het waar is, is het natuurlijk een slechte zaak. Maar dat maakt voor de hardcore-gamer natuurlijk niets uit. Want die zit toch altijd online Call of Duty te spelen op zijn 50 inch scherm :+.

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Dit is niet echt een slimme zet.

Hoewel ik me anders afvraag hoe veel zo'n controller los zou moeten kosten. En ik ben misschien bang dat die controller over de 150+ euro gaat kosten, en dan koopt niemand waarschijnlijk zo'n ding.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    fixed :+

als de games leuke toepassingen hebben met die schermpjes dan koop ik echt wel een 2e controller

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Op zich niet gek dat er maar 1 controller mogelijk is. De kracht die je nodig hebt voor twee keer een game streamen is natuurlijk vrij bizar. Maar ze hadden toch onderscheid kunnen maken?

Wat een vreemde zet dat je de controller niet los kan kopen. Vraag me af wat hier van waar is.

Verder wordt het voor mij ook kat uit de boom kijken. Ik was lyrisch over de Wii, maar dat werd al snel minder. Maar tot nu toe is iedereen behoorlijk positief en dat is toch leuk om te lezen :)

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, dit meen je niet. Nintendo is echt zo verschrikkelijk Japans. Een controller niet los kunnen kopen... Leuk om gezellig met meerdere te spelen gewoon thuis. Dan mag je met die gare Wii controller gaan spelen. En wat als dat ding kapot gaat? Moet je dan maar even een nieuwe console aanschaffen ofzo? Als die controller een systemseller moet zijn, dan ga je niet een Wii U aanschaffen en als de controller kapot gaat lekker met de oude Wii controller je games spelen. Daarvoor heb je geen Wii U toch?

Controllers kunnen kapot gaan, hoe werkt dat dan?

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Lol @ geen losse verkoop van controllers. Lijkt mij echt bullshit. Hoe wil je dat gaan verkopen aan je doelgroep? Dat zijn de families met kinderen waarin ouders / kinderen samen voor die tv staan te springen.
    Ga je dan aan een gezien van 4 een rekening presenteren van €1200 tot €1500? :emo:

En dan 3 van die nutteloze consoles in de doos laten zitten?

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dat werkt natuurlijk niet dan einstein je kan gewoon maar met 1 zo'n super controller games spelen dus als je er meer zou hebben werkt het niet, anders zouden ze het wel gewoon los verkopen natuurlijk.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De controller schijnt wel lekker in de hand te liggen, maar meer hebben ze niet kunnen testen. Je hebt de tech demo van Zelda, maar die kan je niet spelen. Je kan alleen dag en nacht veranderen en een beetje spelen met de camera. Dat is wat anders dan er een game op spelen. Ik moet het nog maar zien hoe het uitpakt. Ik denk dat als de Wii U uitkomt er veel 3rd party support is en die zijn ze plotsklaps weer kwijt als de nieuwe consoles van Sony en Microsoft komen.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Right, dan maakt dat het allemaal nog zoveel kanslozer. Hoe kun je in deze tijd nou een console op de markt brengen waar je maar met 1 speler kunt spelen? :emo: (online daargelaten)

Er is zeker 1 persoon die zo'n leuke controller heeft en de andere 3 hebben zo'n normale wii controller. Nee, dat gaat 'm niet worden. Ik wil 4 van die geavanceerde apparaten.

Laatst bewerkt: 8 jun 2011
  15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    WII FU faalt gewoon, ik had er meer van verwacht.

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    :emo:

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp het toch ook niet dat je de controllers niet apart gaat kunnen komen zeker bij de launch toch niet.
    Kan zo telkens maar 1 speler met die nieuwe controller werken.
    De rest moet er dan maar op zitten kijken.

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Feit dat de controller niet los te koop is verbaasd me wel heel erg. Het leek me juist cool om eindelijk splitscreen multiplayer te kunnen spelen en dat je dan ook een eigen scherm hebt waar bepaalde dingen op te zien zijn.

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Idd. Een 6,4" touchscreen waarop iedere speler al zijn tactische beslissingen kan doorvoeren. Instant opstellingen wisselen in Fifa of Pes bijvoorbeeld. Nu moet je dat doen terwijl je tegenstander lekker zit mee te turen en kan direct zijn opstelling daarop aanpassen :9

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt heel erg sceptisch.En over de feiten dat ik hier lees dat er geen 2de controller los is te kopen.En over het feit dat al die beelden van de games werden getoond van de PS3 en 360 afkomstig waren.

En ook dat Reggie gewoon zegt dat het niet om de console gaat maar om de nieuwe controller maakt me best kwaad.

Deel Deze Pagina