iedereen laat het ding al falen zonder dat ze de opties er van gezien hebben. Zelfs de pers is enthousiast. Wacht nou maar gewoon rustig af......
Dit komt toch puur omdat ontwikkelaars nog niet bezig zijn met dit apparaat? Als je Wii spellen laat zien is het helemaal een blunder Ik ga er vanuit dat ie grafisch beter wordt dan de ps3 en 360. Die draaien op hardware uit 2005 (!!!)
Ja inderdaad, er zijn best wel veel mensen die gelijk conclusies trekken, het gaat heus wel goed werken en dat weet ik gewoon wel, wacht gewoon rustig af want de Console & Controller is net aangekondigd, er is niet eens zoveel nog bekend over het systeem zelfs.
Ze laten Wii spellen in HD zien omdat ze de focus willen leggen op de controller en niet op de graphics. Verder zou het me niet verbazen als de specificaties nog niet helemaal rond zijn. Op de E3 van volgend jaar of zelfs al op de TGS kan je echter (hopelijk) een hoop 3rd games zien waarschijnlijk. En qua hardware zou ik niet teveel hopen. Misschien iets krachtiger dan de current-gen maar meer niet. Ze willen het ding neerzetten tegen een competitieve prijs en Nintendo kennende willen ze al vanaf dag aan winst maken op de console. (I.t.t. tot bv. Sony die pas na 3 jaar verwachten winst te maken op de Vita )
Nog 151 posts te gaan! Is er verder nog wat spannends gebeurt vandaag of is er niks meer voorbijgekomen?
Dit misschien ? [E3 2011] ‘Mirrors Edge 2 komt eraan’ http://www.gamekings.tv/nieuws/e3-2011-mirrors-edge-2-komt-eraan/
Gamekings is weer lekker scherp, opmerkingen van gisteravond nog eens als breaking news op de site zetten
Maar ik wist het niet , heb me wel vermaakt met deel 1, dus misschien komt deel 2 hier ook wel.. Hij komt toch niet in november uit he
E3: Nieuw Fanatec Forza 4 racestuur Net gezien op een website over de E3 2011 Het nieuwe Fanatec xbox360 racestuurtje: De elite kan voorzien worden van handbrake module en H-shifter volgens info van de website. Must see!!! Ik ga sparen. Ik denk wel dat dit stuur duurder zal zijn dan de GT2. Zie url: http://www.motorworldhype.com/2011-06-07/e3-2011-hype-fanatec-forza-motorsport-4-steering-wheel-update-andy/ Dit is andere koek dan dat rare Kinect stuurtje van Microsoft.
Nah, hij komt nog lang niet. Frank Gibeau heeft laten doorschemeren dat ze Mirror's Edge nog niet 'gekilled' hebben. En meer bevestiging dan dat is er niet. Dus reken niet op een echte reveal maar klamp je vast aan de hoop dat ze er in ieder geval nog naar kijken
Mirror's Edge 2 zal heus wel een keer komen, alleen denk ik dat het nog een tijdje zal duren. hoe zit het trouwens met Beyond Good & Evil 2?, ik las dat het nu gepland staat voor de Next-gen consoles? .
Inderdaad, dat had ik ook gelezen Launch titel voor xxbox 720! Zolang die game nog maar leeft ben ik blij, laat ze er maar lekker de tijd voor nemen