Nja, 2 is al beter. Maar eigenlijk slecht als bedrijf dat je zo een verwarring schept onder je publiek, de pers en zelfs je eigen personeel.
Verwarring scheppen onder het publiek is niet sterk maar nog tot daar aan toe. Maar het als bedrijf zijnde zelf ook allemaal niet meer weten en begrijpen, dat is wel erg
Maar dankzij die verwarring had echt iedereen bij mij in het gebouw het vandaag over de WiiU. Dat is toch weer handig gedaan.
Deuren gaan altijd om 9 uur open dacht ik. Dus 18:00 hier. Maar vandaag zal je niet meer presentaties zien etc. Waarschijnlijk maar kleine dingen van de vloer, en wat nieuws.
Wat als ze het zelf nog niet weten wat hun plannen nog zijn voor de nieuwe Nintendo console?, het is net aangekondigd, de console is nog niet af anders werd het wel eerder uitgebracht(toch?), heb gewoon geduld, het kan misschien nog wel verwarrend zijn, maar wat de plannen echt zijn zul je natuurlijk wel weten een keer .
Damn, PS Network is pas weer online maar zit vol met E3 aanbiedingen en stuff. Marketplace heeft alleen wat trailers, echt dramatisch weer dit jaar.
Ik vind het anders wel boeiend. Marketplace had bijna altijd "Bringing it Home" tijdens de E3. Maar waar Sony's live-platform steeds beter wordt, is marketplace zo goed als dood op dit moment. Er komen veel nieuwe applicaties bij (zoals Youtube, Bing ed.) maar ze "slacken" behoorlijk op gaming-content.
Enige wat ik gemist heb is gameplay beelden van de Shadow of the Colossus remake.. Jammer dat die niet naar de xbox komt.
Nieuwe RS zou sexy zijn ja. Die game heb ik wel gemist. Is ook niet een titel die in de loop van vandaag / morgen nog ergens in een donker hoekje gepresenteerd gaat worden.