Best wel, deel 11 was niet erg anders t.ov deel 10 maar voor 12 hebben ze de hele physics en animatie engines weer flink onder handen genomen. Voor iemand die nooit Fifa speelt lijkt het allemaal op elkaar maar voor de fans voelt elk jaar toch weer anders (en meestal beter ) aan
Waarom is die 5k zo belangrijk volgens sommigen? Als je btw veel posts wilt dan moet je hier een console war beginnen. Ongenuanceerd een console onderuit halen in de hoop dat iemand hem verdedigt. Zo krijg je al snel veel reacties. Zelf hoop ik dat er nog wat X360 demos op Xboxlive verschijnen, ben bang van niet helaas, vorig jaar kwam er ook weinig boeiends. Grootste teleurstelling van dit jaar mbt Microsoft? geen boeiende xbox live arcade games, heel jammer!
Vind ik niet.. Battlefield 3 met die graphics Daarnaast staat me er niet zoveel van bij.. Halo 4 lijkt me weer mooi om te spelen en de remake van Halo komt ook maar in mijn collectie
Maar jongens, wat wordt het voor jullie: BF3 of MW3? Ik ga ze iig allebei kopen Top 10 mensen die hier hebben posts hebben geplaatst Sorry dubbelpost
Luukiee09; hou is op met je spamposts. Heb net een triple post van je verwijderd. Boeie op hoeveel posts dit topic komt; We zien het vanzelf wel.
Battlefield heb ik nog nooit gespeeld, toen COD helemaal niet bekend was, koos ik COD1(PS2) om te kopen, omdat de voorkant er zo leuk uit zag . Dat beviel goed en toen waren COD 2/3 must-have. Daarna werd het ineens een populaire serie.
Idd, had gehoopt op Battleblox Theater van de makers van Castle Crashers. Vind aankomende Summer of Arcade ook beetje tegenvallen.
Hier ook (vooralsnog) BF3, vorig jaar zei ik ook dat ik absoluut niet BO ging halen dus ben wat voorzichtig met de uitspraken