Contra is zo'n serie waar ik heel nostalgisch over kan doen maar als ik het nu zoe spelen zou het me allemaal veel te moeilijk zijn Word dit een volledige titel of een XBLA game of remake ofzo?
Dat plaatje is het enige wat bekend is. Was heel even te zien op het einde van de Konami conference. edit: Ik ben voorgelogen! Er was een teaser en niet alleen een plaatje. Al laat de teaser even veel zien als het plaatje... [yt]PMi_63T9lHw[/yt]
die trailer van Tomb Raider is echt super om naar te kijken. Die van SCV daarentegen....alsof ik naar deel IV zit te kijken met een extra karakter Dark Souls wordt natuurlijk super
Precies, erg jammer inderdaad. Vervang dan peace walker met deel 1. Edit; Ik ben nu wel érg benieuwd naar die van MS. Beter stelt die niet teleur met Kinect onzin.
Verwacht er weinig van. Moeten nog steeds die Mass Effect 3 trailer online plaatsen! PS3 had het al meteen, enige wat ik altijd doe als mijn PS3 aan is = ME3 trailer kijken -> PS3 uit doen.
Ja, lekkere bron. Maar who cares. God of War 4 \o/ Misschien ook nog een open world Heavenly Sword 2. Die PS3 wordt nog eens wat.
Ik was gister bij de Bart Smit en toen vroeg ik die mevrouw of ik Shenmue 3 al kon pre-orderen en toen zij ze dat ze dat niet wist en dat ik weg moest gaan omdat het hemelvaartsdag was en zij alleen maar aan het schoonmaken was maar toen ik bleef aandringen gaf ze toe en heeft ze hem voor me ge-preordered! (Moest alvast 60 euro vooruit betalen en ze zou mn naam op de pre-order lijst zetten!) Hij staat nog niet op de site van Bart Smit maar dacht toch dat mensen dit wel zouden willen weten
Maar dat geloof ik dan weer niet. Iedereen weet dat die vrouwen bij de Bart Smit geen verstand hebben van games. Ze was vast in de war met een andere game.
Terring die nieuwe trailer van Twisted Metal is echt heftig zeg ! Dat kan echt nog wel is een wrede game gaan worden , ik heb die serie nooit gespeeld ,maar ziet er echt fun uit !
Ik heb denk ik iever een vette 3D AAA 3rd person shooter met over the top wapens en eindbazen dan een old school 2D XBLA game.
Maar ik heb alleen zo'n idee dat het dan geen AAA game wordt. Contra is toch een beetje het ondergeschoven kindje van Konami.
Ik denk dat ze wel weten dat je tegenwoordig niet meer aan hoeft te komen met een shooter tenzij het echt AAA is. Anders ga je onder in het geweld van de concurrentie. Dus ik denk dat ze er of vol voor gaan, of met een XBLA game komen. En dat eerste heeft mijn voorkeur, er moeten meer Japanse shooters komen in van dezelfde kwaliteit als Vanquish.