Uitbouw van iTunes content. Hoeveel mensen (vooral america) kijken tv/tv series/back-catalog shit op hun tv wanneer zij willen?
Denk aan de tivo's in america wat al je shit opneemt wat jij qua genre leuk vindt?
De downloads van muziek-albums/films en ga zo maar door is killing. Wat kun je daartegen doen dan als bedrijf? Special content in een super-smooth interface aanbieden... en ik denk dat Apple daarnaartoe wil. Spotify en andere muziekdiensten zijn de toekomst als zij de kwaliteit kunnen waarborgen (audiofielen). Als zij dit kunnen integreren met simpele spellen op een Media-console, dan zullen zij dit ongetwijfeld doen.
Mensen willen verschillende soorten media en dit willen zijn SNEL hebben. Als zij een console/mediaapparaat kunnen maken die in verbinding staat met een centrale iTunes server waarbij elke mogelijk content binnen te halen valt, dan koop ik het gelijk.
Thuis wordt ik gek van mijn 500 cd's / blabla blu-rays / lp platen / xbox360 spellen en ga zo maar door. Als muziek/tv/spelletjes/internet connectivity allemaal gebundeld kunnen worden in 1 apparaat ...... COUNT ME IN! dan hoef ik niet meer te wachten op de volgende 720p torrent van bijv een Game of Thrones of de nieuwste cd van. Een vast bedrag voor al deze content, of op basis van gebruik en de torrents zullen wellicht verdwijnen, want je krijgt niks terug voor de genomen moeite die je in een torrentupload steekt.
Zeg niet dat ik gelijk heb, maar dit is just my 2 cents.
Laatst bewerkt: 9 jun 2011