1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Missie geslaagd! :thumbs:

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgend jaar zal vooral nieuwe hardware van MS en Sony centraal staan. Kan daar nu eigenlijk al niet op wachten :9

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Apple tv kost geen ruk om te maken en is voor een schijntje te koop. Als zijn een console op de markt kunnen brengen die rond de 250 a 300 euro geprijsd is, hebben ze standaard al 60% van de apple-gebruikers al in hun zak.

Kassa dus....

Apple heeft het voordeel dat hun kopers erg ''merk-getrouw'' zijn.

Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Fixed :)

Goedkope producten schrikt de apple community af 8)

5. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Als zij een marktaandeel willen van een afzetmarkt waar zij nog niet ''hardware-console'' technisch geen aandeel in hebben, zullen zij de prijzen heus niet zo hoog neerzetten.

Basic economics 101.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ken 2 mensen die een AppleTV hebben IRL. Allebei vinden ze hem kut.

Ik ken echter IRL wel 100 mensen met een iPhone, Ipad of Macbook. En de hoeveelheid mensen met een iPod durf ik niet eens te gokken 8)

Waarom zou Apple in hemelsnaam een console uit willen brengen, dat is een markt die meestal alleen maar geld kost. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze de strijd met MIcrosoft aan willen gaan om 'de plek naast de tv'. Het ene geintegreerde media-apparaat waarvan analisten denken dat we er over 10 jaar allemaal 1 hebben.

Wat mij betreft zijn voor die plek op dit moment maar 2 kandidaten. Microsoft en Google. Microsoft komt vanaf de console markt en Google gaat de komende jaren enorm sturen op Google TV.
    Volgens mij wil Apple veel eerder de maker zijn van het apparaat wat je altijd bij je hebt. Niet van het apparaat op 'de plek naast de tv'

7. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Uitbouw van iTunes content. Hoeveel mensen (vooral america) kijken tv/tv series/back-catalog shit op hun tv wanneer zij willen?

Denk aan de tivo's in america wat al je shit opneemt wat jij qua genre leuk vindt?

De downloads van muziek-albums/films en ga zo maar door is killing. Wat kun je daartegen doen dan als bedrijf? Special content in een super-smooth interface aanbieden... en ik denk dat Apple daarnaartoe wil. Spotify en andere muziekdiensten zijn de toekomst als zij de kwaliteit kunnen waarborgen (audiofielen). Als zij dit kunnen integreren met simpele spellen op een Media-console, dan zullen zij dit ongetwijfeld doen.

Mensen willen verschillende soorten media en dit willen zijn SNEL hebben. Als zij een console/mediaapparaat kunnen maken die in verbinding staat met een centrale iTunes server waarbij elke mogelijk content binnen te halen valt, dan koop ik het gelijk.

Thuis wordt ik gek van mijn 500 cd's / blabla blu-rays / lp platen / xbox360 spellen en ga zo maar door. Als muziek/tv/spelletjes/internet connectivity allemaal gebundeld kunnen worden in 1 apparaat ...... COUNT ME IN! dan hoef ik niet meer te wachten op de volgende 720p torrent van bijv een Game of Thrones of de nieuwste cd van. Een vast bedrag voor al deze content, of op basis van gebruik en de torrents zullen wellicht verdwijnen, want je krijgt niks terug voor de genomen moeite die je in een torrentupload steekt.

Zeg niet dat ik gelijk heb, maar dit is just my 2 cents.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij is Apple op het gebied van content on demand alleen een echte speler als het om muziek gaat. Qua films e.d zijn diensten als Netflix veel groter.

Maar het zou best kunnen. Ik denk wel dat ze veel meer zouden kunnen maken van de AppleTV

Nu zetten ze het echt neer als een kleine slicke gadget die vooral makkelijk is.

Maar ze zouden daar ook de hub van de hele Apple ervaring van kunnen maken. Dus hem uitbouwen tot een echt serieus mediacenter. Misschien met router erin zodat hij de functionaliteit van de Airport er bij pakt. En dan wat serieuze storage erin.

Een echte media hub zeg maar.

Maar dan nog zie ik ze qua games nooit verder gaan dan bijv Angry Birds daarop via het web speelbaar maken.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik zeg nu stoppen anders halen we dit volgend jaar niet :mad:

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als al mijn voorspellingen uitkomen halen we dat makkelijk.

Sterker nog, dan haalt Modder-eter dat in z'n eentje

Maar doen jullie nog eens wat serieuze voorspellingen voor volgend jaar?

Wat hebben we dit jaar niet gezien wat volgend jaar wel eens heel groot zou kunnen zijn? Gta5? MGS5? of Rising?

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dan wel wat van GTA5 te zien.

12. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat dacht je van een GTA5 multiplayer?

Hierbij denk ik dan aan een game waarbij 10 spelers online verschillende personages weerspiegelen.

-5 gangsters

-5 cops

Hierbij is alles mogelijk. Gangsters moeten zoveel mogelijk opdrachten uitvoeren en de COPS moeten zoveel mogelijk de opdrachten proberen tegen te houden. Los hiervan zijn er nog 5 bot-gestuurde gangsters en 5 bot-gestuurde cops in de multiplayer aanwezig.

:lol: Tjszd, ok nu hou ik op.......

Wii U Painting academy

Paint with other players online the classics of our age.

Hierbij ben je online met 4 mensen. Het doel is om klassieke doeken enigsinds proberen te verven met je Wii u tablet. Denk hierbij aan de nachtwacht, mona lisa ga zo door.

Er is dan een online ranking systeem, dit wordt zo een hit dat uiteindelijk de top 40 van de online rankings, daadwerkelijk worden uitgeprint op doek en in een expositie worden tentoogesteld.

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Jij gaat er nu al vanuit dat sony en ms beide hun console volgend jaar presenteren? Dat lijkt me sterk. Tweakers.net beweerd zelfs dat alle 3 nieuwe delen van halo op de 360 verschijnen :+

Ik hoop wel sterk op een nieuwe xbox volgend jaar, maar voor hetzelfde geld duurt die aankondiging nog 2 jaar.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    • psx 1994
    • ps2 2000
    • ps3 2006
    • ps4 -
    • xbox 2001
    • xbox 360 2005
    • xbox 720-
    Geen id hoe ik dit anders onder elkaar krijg :9
    Anyway, het past gewoon mooi in het rijtje en gamers zijn ondertussen toe aan een nieuwe generatie consoles. Als ze volgende jaar aankondigen en dan nog een jaar ontwikkelen, zien de consoles pas in 2013/2014 ofzo het daglicht.

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Marketing strategisch gezien, Halo 4 en 5 voor de Xbox 360.
    En Halo 6 uit brengen op de derde generatie Xbox.

En denk niet dat GTA op volgende E3 zal zijn. Rockstar houd er niet van hun games op de E3 aan te kondigen. En zullen dit gewoon op hun eigen houtje ergens dit jaar of volgend jaar doen. Sowieso zullen we geen gameplay zien van een nieuwe GTA. We hebben nog nooit gameplay gezien van een GTA game voor de release. Alleen trailers gemaakt uit cutscenes. ;)

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YES !

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.779
    Maak daar maar geen boeiende games van. De enige game waar ik echt door weg werd geblazen was Tomb Raider, dat is gewoon een must-have. De andere games waren of totaal niet boeiend of al lang en breed bekend. Sony heb ik niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
    Nintendo heeft me ook totaal niet weggeblazen. Het begin met het orkest was episch en Super Mario 3DS gameplay was heerlijk. De WiiU aankondiging was ook niet wat iedereen ervan had verwacht. Ik wilde gewoon gameplayvideos zien, niet filmpjes van games die er mogelijk op zullen verschijnen. Helemaal als je dan leest dat de WiiU versie van Darksiders 2 al zo goed als draaiend is.

Wat je nu beschrijft is toch gewoon die enorm gefaalde PC game waarvan ik de naam alweer ben vergeten? :+

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    APB?

19. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ge neh ze pais dude . . . 8)

verrek, nu ik APB google lijkt het er wel veel op ja. FAIL>....... hahahahaha

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.779
    Nog een lekkere E3 demo:

[gt]716080[/gt]
    [gt]716082[/gt]
    [gt]716084[/gt]

Deze game blaast grafisch toch wel de rest van de 3DS games weg. _O_

Deel Deze Pagina