1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2011

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 22 mrt 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    A new Contra game was teased at Konami's pre-E3 event today. However, virtually nothing is known about it at this point -- except that we have heard that Konami aims to do with Contra what they did with Castlevania last year in Lords of Shadow (in other words, make it a full-on, big budget 3D game).

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm, als ze dat niveau van Castlevania gaan halen hoor je mij niet klagen :) Ook al was het een enorme GoW rip-of, het zat verdomd goed in elkaar

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Van die zelfde ongelooflijk vage bron als die van gisteren:
    Fuck it, het is E3. GET HYPE! :+

Ik ben gewoon benieuwd in hoeverre dit waar is... Dus post ik het hier zodat ik het niet vergeet. Maar eigenlijk hoop ik dat het niet waar is, want ik wil niet de 'hele' E3 gespoiled hebben :mad:
    Zo zijn er nog meer geruchten voor de MS conferentie verschenen, maar ik weiger die shit aan te klikken. :+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Fake!

Super Mario Wii 2? Wat voor game is dat dan? Er bestaat ten eerste geen Super Mario Wii en als de game voor de opvolger van de Wii geweest zou zijn zou het Super Mario Cafe heten. :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zeker weten? Ik kan me wel voorstellen dat de Cafe nog als Wii 2 in dat soort systemen staat.

Moet zeggen dat ik het als het fake is niet echt een lijstje vind wat getuigd van enige fantasie. Dit ligt allemaal wel in de lijn der verwachting toch (op GTA V na misschien)

Waar zijn de lijstjes met Half-Life 3 , Shenmue 3, System Shock 3 etc etc

Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Of die gast is dom en bedoelt New Super Mario Bros Wii 2. :+

Edit: Op CVG staat ook een gerucht over een aankondiging voor een nieuwe Mario voor de Cafe, dus who knows?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zal je toch niet echt verbazen, dacht je echt dat nintendo met allerlei nieuwe IP's zou komen voor Cafe? :+

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Oooo wat ik heb ik een zin in maandag en dinsdag !!

Eindelijk is het weer zover , toch wel de leukste dagen achter je pc om press conferences te kijken en nieuwe info te checken !

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zeker! Al mijn nerdvrienden uitgenodigd (select groepje van de totale club dus :+) en dan maandag bank hangen, patat eten, bier drinken en E3 kijken!

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ben echt érg benieuwd naar de MS exclusives. Beter stellen ze niet teleur.

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat lijkt me ook wel relaxt ja.
    Ik heb alleen geen nerd vrienden :+ ik ben de enigste van mn vrienden die zo'n game nerd is.
    En eigenlijk meer een passie en hobby.Ik check bijna dagelijks alles wat games te maken heeft.

Maar maandag om 6uur eet papa Chris iig niet mee en staat de PC aan met de press conf :lol:

@ Dazz ... Who the f*ck is die lekkere dame op je foto man .. ik zie hem nu al een paar dagen en Damnnn she is hotttttttttt :+

Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    onderdeel van de groep is mijn zoon, die kijkt al mee :cool:

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Maar dat hoort natuurlijk ook bij een goede opvoeding. :cool:

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is te gek ! Die van mij is 1,6 jaar dus die snapt er nog niet veel van.
    Hij heeft wel al zn eigen xbox 360 controller ! en soms komt ie als ik een game aan het spelen ben , met zn controller naast me staan en doen alsof ie speelt _O_

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Eerder omdat sinds Mario 64 er geen Mario meer is uitgekomen bij de launch van een Nintendo console.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha, gewoon een random pic van internet man, en inderdaad ze is erg goed. ;)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754

Daar zitten best dure games tussen. :+

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GTA 5 gaat niet gebeuren bij de e3. Hoogstens eind dit jaar wordt ie aangekondigd, maar ik denk zelfs pas in 2012. Eerst moet max payne 3 nog komen van rockstar.. daar gaat R zich nu op focussen.

19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Gast , ik blijf maar naar die ogen kijken _O_

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Insomniac.

Deel Deze Pagina