A new Contra game was teased at Konami's pre-E3 event today. However, virtually nothing is known about it at this point -- except that we have heard that Konami aims to do with Contra what they did with Castlevania last year in Lords of Shadow (in other words, make it a full-on, big budget 3D game).
Hmm, als ze dat niveau van Castlevania gaan halen hoor je mij niet klagen Ook al was het een enorme GoW rip-of, het zat verdomd goed in elkaar
Van die zelfde ongelooflijk vage bron als die van gisteren: Fuck it, het is E3. GET HYPE! Ik ben gewoon benieuwd in hoeverre dit waar is... Dus post ik het hier zodat ik het niet vergeet. Maar eigenlijk hoop ik dat het niet waar is, want ik wil niet de 'hele' E3 gespoiled hebben Zo zijn er nog meer geruchten voor de MS conferentie verschenen, maar ik weiger die shit aan te klikken.
Fake! Super Mario Wii 2? Wat voor game is dat dan? Er bestaat ten eerste geen Super Mario Wii en als de game voor de opvolger van de Wii geweest zou zijn zou het Super Mario Cafe heten.
zeker weten? Ik kan me wel voorstellen dat de Cafe nog als Wii 2 in dat soort systemen staat. Moet zeggen dat ik het als het fake is niet echt een lijstje vind wat getuigd van enige fantasie. Dit ligt allemaal wel in de lijn der verwachting toch (op GTA V na misschien) Waar zijn de lijstjes met Half-Life 3 , Shenmue 3, System Shock 3 etc etc
Of die gast is dom en bedoelt New Super Mario Bros Wii 2. Edit: Op CVG staat ook een gerucht over een aankondiging voor een nieuwe Mario voor de Cafe, dus who knows?
Dat zal je toch niet echt verbazen, dacht je echt dat nintendo met allerlei nieuwe IP's zou komen voor Cafe?
Oooo wat ik heb ik een zin in maandag en dinsdag !! Eindelijk is het weer zover , toch wel de leukste dagen achter je pc om press conferences te kijken en nieuwe info te checken !
zeker! Al mijn nerdvrienden uitgenodigd (select groepje van de totale club dus ) en dan maandag bank hangen, patat eten, bier drinken en E3 kijken!
haha dat lijkt me ook wel relaxt ja. Ik heb alleen geen nerd vrienden ik ben de enigste van mn vrienden die zo'n game nerd is. En eigenlijk meer een passie en hobby.Ik check bijna dagelijks alles wat games te maken heeft. Maar maandag om 6uur eet papa Chris iig niet mee en staat de PC aan met de press conf @ Dazz ... Who the f*ck is die lekkere dame op je foto man .. ik zie hem nu al een paar dagen en Damnnn she is hotttttttttt
Ja dat is te gek ! Die van mij is 1,6 jaar dus die snapt er nog niet veel van. Hij heeft wel al zn eigen xbox 360 controller ! en soms komt ie als ik een game aan het spelen ben , met zn controller naast me staan en doen alsof ie speelt
GTA 5 gaat niet gebeuren bij de e3. Hoogstens eind dit jaar wordt ie aangekondigd, maar ik denk zelfs pas in 2012. Eerst moet max payne 3 nog komen van rockstar.. daar gaat R zich nu op focussen.