Shenmue 3 gaat er nooit komen ben ik bang en GTA V laat nog even op zich wachten. Waarschijnlijk een launch game voor de Xbox 3D volgend jaar november.
-Lost Odyssey 2 -Dead or Alive 5 -Halo 4 -Mirror's Edge 2 -Nieuwe AAA IP's(als exclusive) ....back to reality... Ik hoop op een paar verrassingen van de Japanse kant, met name JRPG's, want deze gen heb ik daar bar weinig goede van gezien, althans niet op de consoles. Van MS hoef je niet veel te verwachten, tenzij Kinect je ding is.
ben ik ook redelijk 'bang' voor. Veel Kinect geneuzel en het gerucht gaat dat MS iets met TV icm de 360 gaat doen. http://kotaku.com/5808536/rumor-has-microsoft-announcing-tv-service-at-e3 allemaal meuk wat me niet interesseert. Het meeste kijk ik uit naar de nieuwe console van Nintendo
Nog wat plaatjes van het convention center[SPOILER1] [/SPOILER1] edit: Sites die pas door MS geregistreerd zijn Zucht, waarom al deze zooi nou leaken... Zo is de press conference toch niet leuk meer? Of ben ik de enige die niet geïnteresseerd is in leaks rond de E3?
Zijn er al geruchten van PGR5? Ik moet maandag naar Amsterdam voor een vergadering van een project. Ik hoop dat ik op tijd thuis ben. Zul je net zien dat het gruwelijk laat wordt :')
Damn, die foto's zijn prachtig. Toffe sfeer daar ook. Lijkt me zo leuk om als gewone consument daar rond te lopen bij de E3
Ik vind de games maar een beetje ''meh'', het zijn titels die eigenlijk al een beetje te verwachten waren zoals Dance Central 2 en Kinect Sports . Ik verwacht trouwens niet al te veel van de persconferentie van Microsoft.
Waar gaan jullie de E3 volgen? Ik ga volgen via PU.nl. Hier alvast leuke filmpje over hun vette dikke villa: http://www.pu.nl/pu-tv/E3_Villa_Tour_2011.aspx?id=242 (PU is vet!)
Gametrailers/Gamespot/Officiele sites voor de streams. tig meer sites voor nieuws. Alles behalve PU iig.
Hoe was Gametrailers vorig jaar? Ik heb het altijd op Gamespot gevolgd omdat hun stream het meest stabiel was, maar een HD stream klinkt natuurlijk niet verkeerd.
Ik ga het volgen via zo veel mogelijk sites natuurlijk Voor de persconferenties wss Gametrailers, die hebben t vaak wel goed voor elkaar.
Zover ik me kan herinneren was Gametrailers op zich wel goed, maar volgens mij keek ik het via Youtube.com want zover ik weet had die vorig jaar de beste stream, nouja naar mijn mening .
Pu blijft voor mij toch het beste. Goede kwaliteit, leuke grapjes tussen door en veel andere leuke dingen.